با صدور بيانيه صورت پذيرفت؛
محكوميت عمليات ترويستي سيستان و بلوچستان توسط اتاق بازرگاني اصفهان
در دهه پنجم عمر پربركت نظام مقدس جمهوري اسلامی ايران ، در حالي كه كشورمان به عنوان منادي صلح و امنيت پايدار همه جهانيان را به توحید و نفی ظلم و استکبار فرا میخواند، گروهي مرتجع و مزد بگیر رژیم کودک کش اسرائيل و آمریکای جنایت کار كه از وحدت اقوام به خشم آمده اند ، مذبوحانه به ترور كور و مذبوحانه جمعي از پاك ترين جوانان دست میزنند و خانوادههایی را داغ دار عزیزانشان میکنند.
این مزدوران قسیالقلب که بارها به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش گشوده اند، وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکاري هستندکه پیوسته دم از حقوق بشر می زنند.
دل های پرکینه آنان كه نمی تواند تجلّی اقتدار ملی درراهپيمايي باشكوه ٢٢ بهمن ماه تحمل نمايد با تبعيت از توطئهدولت های دستنشانده آمریکا در منطقه ، هدف خود را تلخ نمودن شيريني اين نمايش باشكوه اقتدار و ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار دادهاند.
بي شك ملت بزرگ ایران به راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود در حمايت از مستضعفان جهان ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه دشمنیها فائق خواهد آمد.
اتاق بازرگاني، صنايع،معادن و كشاورزي اصفهان ضمن محکوم نمودن این عملیات تروریستی مراتب همدردی خود را با خانوادههای معظم شهدا و مجروحان این حادثه جانکاه اعلام داشته رجاء واثق دارد دشمنان کوردل به زودي تاوان سختي را براي جنايت بزرگ پرداخت خواهند كرد.
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.