تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399
کد 3049

درنشست سرپرست وزارت، صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

قول مساعد سرپرست وزارت صمت به فعالان اقتصادی اصفهان

درنشست سرپرست وزارت، صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان ، حسین مدرس خیابانی اعلام کرد؛ ظرف دو هفته آینده برای رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف جلسه ای با حضور نمایندگان حوزه های صنعت، صادرات و بازرگانی با معاونین مربوطه در وزارتخانه تشکیل شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان وی در ادامه با تاکید بر اینکه با وجود تحریم های اعمالی بر علیه کشورمان و مشکلات حادث شده از کرونا، کشور در حال اداره است، افزود: هیچ تردیدی نیست که جهش تولید محقق خواهد شد. 
سرپرست وزارت صمت تقویت ساخت داخل، تامین مواد اولیه از محل ارز حاصل از صادرات و توجه به معیشت مردم را از جمله برنامه های در دست اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد.
مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست راه اندازی شورای تجارت خارجی، توجه ویژه به برند تجاری و داشتن برنامه عملیاتی در حوزه نرخ تشکیل سرمایه، را در دوران کنونی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور ضروری دانست. 
وی همچنین خواستار افزایش حدود اختیارات روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هایی مانند استان صنعتی اصفهان و تشکیل جلسات مجازی فعالان اقتصادی اصفهان با  مدیران و معاونان وزارت صمت به منظور حل فوری برخی از مشکلات شد .
مشروح خبر در روزهای آینده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.  
 
آلبوم تصاویر نشست سرپرست صمت