به همت کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان برپا شد

نخستین میز تجارت پاکستان

در این وبینار، رایزن بازرگانی سابق ایران در پاکستان به بحث و گفتگو در خصوص راههای گسترش مراودات تجاری با این پاکستان پرداخت.
نخستین میز تجارت پاکستان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اولین جلسه میز تجارت پاکستان با حضور محمود حاج یوسفی پور،  رایزن بازرگانی سابق ایران در پاکستان به صورت مجازی برگزار شد.
در وبینار میز تجارت پاکستان، فعالان اقتصادی راهنمایی های در زمینه محصولات فولادی، سنگ و سرامیک، محصولات شیمیایی ومواد غذایی دریافت کردند.
علاوه بر این، در این جلسه مباحثی ازجمله رقبای تجاری محصولات نامبرده، زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نحوه همکاری با شرکت های فعال در این کشور و دیگر موارد تخصصی حوزه تجارت بررسی شد.