تاریخ : شنبه 26 خرداد 1403
کد 7537

با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان؛

دومین نمایشگاه کار و تک در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

دومین نمایشگاه کار و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان با محوریت کار، اشتغال و فناوری با حضور ۴۲ شرکت و مرکز نوآور، در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، ذاکرحسین فیروزه، رئیس ارتباط با صنعت دانشگاه در افتتاحیه دومین نمایشگاه کار و تک اظهار کرد: هدف نمایشگاه کار و تک، ایجاد شرایط و بستری برای حضور صنایع و شرکت‌ها در دانشگاه است که فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود را به دانشجویان ارائه کنند.
 وی افزود: دانشجویان نیز در این رویداد با محصولات شرکت‌ها و شرایط جذب آن‌ها آشنا شده و اطلاعات دقیقی برای برنامه پس از فارغ‌التحصیلی خود کسب می‌کنند.
 رئیس ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه عامل ایجاد همرسانی بین دانشجویان و صنایع است، عنوان کرد: واحدهای صنعتی حاضر در این نمایشگاه با فضای آموزشی و علاقه‌مندی که در دانشجویان و دیدگاه و انگیزه آنان نسبت به کار ایجاد کردند موجب شد، نوعی همرسانی بین کارجو و کارفرما فراهم و در آینده نیز زمینه اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان فراهم شود.
 وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری مؤثر اتاق بازرگانی اصفهان در معرفی و برگزاری این نمایشگاه، آینده‌ای روشن را برای همکاری ما بین اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان ترسیم نمود.
 در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه کار و تک، جلسه‌ای با حضور معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار و به چالش‌ها و مدل‌های نوین ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره شد.
حمیدرضا صفوی، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در این جلسه عوامل مؤثر بر ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه را برشمرد و عنوان کرد: ارتباط مؤثر بین دانشگاه به عنوان تولیدکننده علم و صنعت به عنوان مصرف‌کننده علم با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان طی تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد میشود به خوبی برقرار خواهد شد.
 
 محمد علی‌آبادی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان در این جلسه به لزوم مستحکم کردن پایه‌های اعتماد بین صنعت و دانشگاه در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین دو نهاد دانشگاه و صنعت تأکید کرد.
 
 
 
آلبوم تصاویر دومین نمایشگاه کار و تک در دانشگاه صنعتی اصفهان