تاریخ : چهارشنبه 1 آذر 1402
کد 7045

 به همت کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان انجام می‌شود

 برگزاری بزرگ‌ترین رویداد استراتژی ورود به بازارهای جهانی حوزه سنگ ساختمانی

 بزرگ‌ترین رویداد استراتژی ورود به بازارهای جهانی حوزه سنگ ساختمانی در چهار روز و هم‌زمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، احمد خوروش، عضو هیات رئیسه اتاق و رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی در مراسم افتتاحیه سمینار چهار روزه استراتژی ورود به بازارهای جهانی صنعت سنگ ساختمانی، اظهار کرد: این رویداد بزرگ مکمل دوره مدیریت اجرایی فروش و بازاریابی صنعت سنگ ساختمانی است که در سال گذشته توسط تیم کمیسیون معادن با ۴۶۰۰۰ نفر ساعت فعالیت پژوهشی، تحقیقاتی و ۲۶۰۰۰ نفرساعت کارگاه آموزشی برگزار شد.
 وی ادامه داد: امیدوار هستیم با توجه به برگزاری این رویدادهای مؤثر و با توجه به پتانسیل‌های معدنی و فراوری و تنوع بالای صنعت سنگ ساختمانی در ایران، شاهد رشد و شکوفایی توان تولیدی و صادراتی این صنعت و ارتقای جایگاه جهانی کشورمان باشیم.
 رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: این سمینار در چهار روز و هم‌زمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان و ارائه سیامک حاج سیدجوادی برگزار خواهد شد.
 
 
آلبوم تصاویر بزرگ‌ترین رویداد استراتژی ورود به بازارهای جهانی حوزه سنگ