تاریخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401
کد 5290

در مراسم فارغ‌التحصیلی شرکت‌کنندگان دومین رویداد شتاب دهنده تجارت بردار تاکید شد

شتاب دهنده تجارت بردار حامی تمامی ایده‌های تجاری است

دومین رویداد برایند بُردار با هدف معرفی تیم‌های پرورش یافته و توانمند در زمینه صادرات،تجارت الکترونیک و بازاریابی و فروش به فعالان حوزه تجارت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست فرشته امینی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ابراز خرسندی از مسیر رشد شتاب دهنده‌ها طی سه سال گذشته با وجود تمامی محدودیت‌های موجود به ویژه پاندمی کرونا گفت: این میزان رشد موجب ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالیت در این حوزه شده است.
وی برگزاری چنین رویدادهایی را تلنگری برای طراحان و بنیانگذاران این حرکت به منظور ترسیم چشم انداز آینده شتاب دهنده‌ها و طراحی رویدادهای جدید و فعالیت در راستای رفع نقاط ضعف موجود دانست.
رئیس شورای راهبردی شتاب دهنده تجارت بردار یکی از شاخص‌ترین تفاوت‌های این رویداد با رویداد اول دمودی را حمایت شتاب دهنده تجارت بردار از تمامی ایده‌های تجاری که منجر به رفع نیاز ارگان‌ها و سازمان‌ها خواهد شد در کنار حمایت کامل  از ایده‌های صادرات محور بیان و تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما در آینده در کنار رویدادهای بین‌المللی تلاش برای آشنایی شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و متوسط با آموزه‌های نوین تجاری است که برنامه‌های زیادی در این راستا طراحی شده و در دست اجرا می‌باشد.
امینی گفت: تعامل ما با سازمان تجارت بین‌الملل منجر به پیگیری سریع الگوهای جهانی در این زمینه و مطابقت الگوها با استانداردهای جهانی گردید.
وی در ادامه از پیگیری جدی الگوی توسعه ملی شتاب دهنده به منظور راه‌اندازی شعب شتاب دهنده تجارت بردار در شهرهای مختلف و فعالیت در سطح ملی به عنوان الگوی آموزشی و مهارت محور خبرداد.
احسان شهیر مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز ضمن تاکید بر ضرورت خلق ارزش در زیست بوم کسب و کار گفت: استانداری کمک به توانمندسازی عناصرزیست بوم کسب و کار را یکی از وظایف خود می داند.
وی در ادامه سخنان خود بر استفاده از بستر ایجاد شده در اتاق بازرگانی اصفهان در راستای تحول آفرینی در اقتصاد استان تاکید کرد.
همچنین سیدصادق علامه سرپرست شتاب دهنده تجارت بردار اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه این شتاب دهنده در راستای توانمندسازی و تربیت شرکت‌های مدیریت صادرات ایجاد شد، افزود: شتاب دهنده تجارت بردار در سال 98 با حضور مقامات کشوری راه‌اندازی شد و شتاب دهنده‌های تجارت الکترونیک و بازاریابی و فروش نیز در سال 99 نیز آغاز به کار نمودند.
وی تصریح کرد: به منظور ایجاد تمرکز در بهبود فرایندها، استفاده از نقاط مشترک و حرکت سریع و نظام‌مند‌تر در حوزه شتاب دهنده‌ها  در سال گذشته هر سه شتاب دهنده با یکدیگر ادغام شده و شتاب دهنده تجارت بردار شکل گرفت.
علامه از جذب116 نفر در قالب تیم و شرکت طی سه دوره خبر داد و افزود: امروز 14 تیم به تشریح فعالیت خود پرداخته و غالبا نیازمند تامین کننده و سرمایه گذار هستند.  
در ادامه این رویداد 14 تیم به ارایه توانمندی‌های خود در زمینه‌های تجارت الکترونیک، بازاریابی و فروش و صادرات پرداخته همچنین از این تیم ها تقدیر شد.
برگزاری جلسات B2B تیم‌ها با تامین کنندگان و سرمایه گذاران از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

 
آلبوم تصاویر مراسم فارغ‌التحصیلی شرکت‌کنندگان دومین رویداد شتاب دهنده تجارت بردار