تاریخ : يکشنبه 13 مهر 1399
کد 3368

به مناسبت روز جهانی جهانگردی برگزار شد:

وبینارهایی برای شناخت و توسعه اگروتوریسم

اتاق بازرگانی اصفهان در راستای شناخت و ترویج گردشگری کشاورزی، وبینارهایی را با این موضوع برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، عناوین این وبینارها که به مناسبت روز جهانی جهانگردی برگزار شد، شامل  « کارکردهای گردشگری کشاورزی در خلق ارزش افزوده»، «ارزش آفرینی در خدمات گردشگری با استفاده از راهبردهای گردشگری الکترونیک» و« شناخت، توسعه و ترویج اگروتوریسم» بود.
این وبینارها به همت کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی استان اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان، جامعه حرفه ای هتلداران استان، جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران نمایندگی اصفهان و شرکت سفر سبز رستاک و با حضور محمدصادق ابراهیمی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدرضا فرنیا، نماینده جامعه تخصصی گردشگری الکترونیک ایران و مسعود نیک آیین، کارشناس خبره گردشگری و برگزار شد.
گفتنی است گردشگري كشاورزي (آگروتوريسم) نوعي گردشگري است كه در آن، گردشگران با خانوارهاي روستايي و كشاورزان زندگي كرده و در مورد فعاليت هاي كشاورزي و زندگي در كشتزارها و مناطق كشاورزي خاص مطالبي را فراگرفته و در فعاليت هاي سنتي كشاورزي مشاركت مي كنند. در مقابل، ميزبانان نيز با ارائه مجموعه اي از فعاليت ها و خدمات به گردشگران، ضمن جلب رضايت و ايجاد آرامش در آنها براي خود درآمد كسب مي كنند.
 
آلبوم تصاویر آگروتوریسم 99