تاریخ : شنبه 6 شهريور 1395
کد 975

تجليل از سهراب مرادي با حضور رئيس اتاق بازرگاني اصفهان؛ قهرمان المپيك عضو افتخاري اتاق بازرگانی اصفهان شد

تجليل از سهراب مرادي با حضور رئيس اتاق بازرگاني اصفهان؛ قهرمان المپيك عضو افتخاري اتاق بازرگانی اصفهان شد

سيد عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در برنامه زنده رود شبکه اصفهان مرادی را با عنوان قهرمان کشور و استان معرفی کرد

سيد عبدالوهاب سهل آبادی  رییس اتاق بازرگانی اصفهان در برنامه زنده رود شبکه اصفهان  مرادی را با عنوان قهرمان کشور و استان معرفی کرد و گفت: ما درهمه زمینه ها هر وقت می خواهیم یک نفر را الگو قرار دهیم ، می گوییم قهرمان است و سهراب مرادی قهرمان همه ما و قهرمان ایران و اصفهان می باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان از سهراب مرادی، مدال‌آور اصفهاني طلای المپیک ریو تقدير و تشكر كرد.

وی در ادامه افزود: این چند روز که شما این افتخار را برای کشور و استان ما به دست آورده اید، شاید چندین نفر از کارخانه دارها، تولیدکنندگان، صنعتگران، معدنکاران این استان به من زنگ زدند و از من خواستند که هرچه زودتر نشستی را در اتاق بازرگانی اصفهان مهیا کنم که این عزیزان حضور پیدا کنند و آنجا از شما قدردانی شود.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص علاقه صاحبان صنعت به ورزش و ورزشکاران گفت: باور کنید من فکرش را نمی کردم که اینگونه اصحاب صنعت و اصحاب کار و تولید توجه به ورزش داشته باشند و برای کسی که اولین بار مدال طلای المپیک را به دست آورده دغدغه داشته و منتظر حضور شما در اتاق بازرگانی باشند.

  وی با اشاره به عضویت افتخاری سهراب مرادی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هیئت رییسه اتاق بازرگانی آقای مرادی را به عضویت افتخاری اتاق انتخاب کرده و حتی به من ماموریت دادند تا کارت عضویت افتخاری را به ایشان تقدیم کنم. مردم اصفهان بسیار به شما احترام می گذارند و شما را دوست دارند و منتظر کسب مدال طلا در رقابت های دیگر هستند. مسئولین هم مثل آقای زرگر، استاندار محترم و آقای سلطان حسینی مدیر کل تربیت بدنی استان نیز در تماس هایی توجه خود را به شما ابراز کردند. با این عضویت افتخاری، ۸هزار واحد تولیدی، چندین هزار واحد خدماتی، چند صد تاجر بزرگ و کارگرهای اصفهان همه پشتیبان شما هستند.

در پایان لوح تقدیر، کارت عضویت افتخاری و یکی از صنایع دستی ساخت هنرمندان اصفهانی برای تقدیر و تشکر از طرف رییس اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان به سهراب مرادی تقدیم شد.

گفتنی است که سهراب مرادی وزنه دار اصفهانی عضو تیم ملی ایران توانست در وزن 94 کیلوگرم در المپیک 2016 ریو مدال طلا را به خود اختصاص دهد.