تاریخ : دوشنبه 1 شهريور 1395
کد 958

کشانی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران : تشکیل اتاق بازرگانی جوانان و لزوم شفافیت

کشانی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران : تشکیل اتاق بازرگانی جوانان و لزوم شفافیت

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بر رفع موانع صادراتی، تاسیس اتاق بازرگانی جوانان در کشور و لزوم شفافیت تاکید کرد.

معاون جوانان اتاق اصفهان گفت: کارآفرینانی که با تولید کالاهای ایرانی، وضعیت اقتصادی را بهبود می‌بخشند جزو نام‌آوران کشور هستند.

«امير کشانی» در پانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نام‌آوران ایران تنها ورزشکاران نیستند، گفت: کارآفرینانی که با تولید کالاهای ایرانی، وضعیت اقتصادی را بهبود می‌بخشند نیز جزو نام‌آوران کشور هستند.

وی در ادامه در مورد نقش دولت در توسعه اقتصادی گفت: برای توسعه‌ کشور باید از دولت ناامید شویم. چرا که برای توسعه به جوانانی نیازمندیم که با اندیشه و ذهنی رشد یافته به آینده ایران می اندیشیند و می دانند نقش‌آفرینی دولت در اقتصاد کمکی به توسعه نمی‌کند.

معاون جوانان اتاق اصفهان، با تاکید بر رویکرد صادرات محوری در اقتصاد گفت: همه اتاق باید عزم خود را برای رفع موانع صادرات جزم کند و هر ماه رفع یک مانع را در دستور کار کمیسیون‌ها قرار بدهد.

این فعال اقتصادی همچنین لزوم تأسیس شاخه جوانان در اتاق‌هاي بازرگانی برای استفاده از ظرفیت جوانان کشور ر ا مورد تاكيد قرار داد و گفت: در کشورهایی که اتاق بازرگانی جوانان ایجاد شده، اعضای این اتاق به کارآفرینان و افراد برتر اقتصادی دوران خود تبدیل شده‌اند و ما نیز در اتاق باید این مورد را پی‌گیری کنیم.

کشانی افزود:  اگر انتظار داریم که همه ارگان‌ها و سازمان‌ها، به طور شفاف گزارش عملکرد خود را ارایه دهند نخست باید اتاق در این مسیر پیشگام شود و با انتشار گزارش‌های مالی و عملکرد، امکان نظارت اعضا را فراهم کند

آلبوم تصاویر هیئت نمایندگان اتاق ایران-5-95