تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
کد 945

رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان : 111 دوره آموزشی برای تقویت بنگاه های اقتصادی استان اصفهان از سوی اتاق بازرگانی برگزار می شود

رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان : 111 دوره آموزشی برای تقویت بنگاه های اقتصادی استان اصفهان از سوی اتاق بازرگانی برگزار می شود

رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمند سازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: 111 دوره آموزشی برای تقویت بنگاه های اقتصادی استان اصفهان از سوی اتاق بازرگانی برگزار می شود.

رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمند سازی  اتاق بازرگانی اصفهان گفت: 111 دوره آموزشی برای تقویت بنگاه های اقتصادی استان اصفهان  از سوی اتاق بازرگانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«امیر کشانی»در پنجمین جلسه کمیسیون آموزش  پژوهش و توانمند سازی  اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:مجموعه های دوره های آموزشی اخذ شده از بخش های مختلف اقتصادی و کمیسیون های اتاق  130 عنوان بود که با بررسی های کارشناسی به 111  دوره رسید.

 وی به اهمیت و ضرورت آموزش و پژوهش و نقش کلیدی آن در رشد و توسعه استان و کشور اشاره کرد و گفت:دوره های آموزشی اتاق به صورت کارگاهی و یک روزه برگزار می شود. 

وی افزود: امروزه آموزش و پژوهش در کشورهای توسعه یافته دارای جایگاه ویژه ای است که در کشور ما و همچنین اتاق این موضوع می بایستی مورد توجه مسوولین مربوطه قرار گیرد چرا که تنها راه حل موجود برای مشکلات استفاده از چنین ابزاری است.

«علیرضا نادری» مسوول کمیته ارتقا فرهنگ کار و کارگروهی کمیسیون با اشاره به برگزاری همایش سلام بر کار2 گفت: این همایش در قالب تعامل و گفتگوی تخصصی با پرسنل و مدیران تأمین اجتماعی صورت گرفت  و برنامه بعدی با حضور مدیران و خانواده پرسنل اداره امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان برگزار می شود.

«حمیدرضا امیدان»رییس کمیته راهبری پژوهش های کاربردی کمیسیون در این جلسه  با ارایه گزارشی از روند تصویب و اجرای طرح های پژوهشی اتاق  گفت:   RFP پیشنهادی کمیته ارتقای  فرهنگ کار و کار گروهی تحت عنوان " تدوین ارایه الگوهای مبتنی بر بنیان های نظری و اجرایی تاسیس مهدکودک  با  رویکرد فرهنگ کار،کار گروهی و کارآفرینان مورد تصویب کمیته قرار گرفته است .

«علی  نادری»مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت صنعت توریسم اصفهان گفت: امروزه صنعت توریسم یکی از صنایع مهم در زمینه اشتغال زایی است و این صنعت با دو هزار میلیارد دلار سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی کشورها دارد .

وی تصریح کرد: ایران از نظر جاذبه های تاریخی و فرهنگی توریسم جزو ده کشور برتر جهان است و  ولی از لحاظ درآمدی رتبه بالایی را ندارد.

«نادره راست قلم»کارشناس ارشد آموزش اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: برنامه دوره های آموزشی در سایت اتاق قرار گرفته و اعضای اتاق می توانند با مراجعه به سایت و ثبت نام از دوره آموزشی مذکور استفاده کنند. 

 وی افزود: در پایان برگزاری دوره ها دانش آموختگان مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت کسب نمره قبولی موفق به دریافت گواهینامه خواهند شد.

«محمدرضا کریمی»کارشناس ارشد خدمات بازرگانی اتاق بازرگانی  اصفهان درخصوص چگونگی امکان عضویت در اتاق بازرگانی با داشتن مدارک کارت پایان خدمت، شناسنامه ، کارت ملی و 23 سال تمام و تکمیل فرم عضویت توضیحاتی ارایه کرد.

 

آلبوم تصاویر کمیسیون آموزش-5-95