تاریخ : يکشنبه 24 مرداد 1395
کد 934

رییس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا : بازرگانان ایرانی از طریق کانال های ارتباطی باید دیدگاه تخریبی رسانه های غربی علیه این کشور را اصلاح کنند

رییس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا : بازرگانان ایرانی از طریق کانال های ارتباطی باید دیدگاه تخریبی رسانه های غربی علیه این کشور را اصلاح کنند

رییس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا گفت: بازرگانان ایرانی از طریق کانال های ارتباطی باید دیدگاه تخریبی رسانه های غربی علیه ایران را اصلاح کنند.

رییس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا گفت: بازرگانان ایرانی از طریق کانال های ارتباطی باید دیدگاه  تخریبی رسانه های  غربی علیه ایران را اصلاح کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«مایکل لندر»در همایش آموزشی رازهای رشد و تعالی تجارت در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: رسانه های غربی طی سه دهه اخیر وجه منفی از ایران را به مخاطبین خود القا کردند و متاسفانه تصاویر منفی از ایران در این رسانه ها غالب است .   

وی تصریح کرد:بازرگانان ایرانی می توانند از طریق شبکه های اجتماعی و ایجاد فضای رسانه ایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی این دیدگاه را اصلاح کنند و با حضور کالا و خدمات خود نگرش به ایران را تغییر دهند .

مشاور بازاریابی در شرکت های چند ملیتی تصریح کرد:فضای مجازی تاثیر بسزایی در فروش کالا  و خدمات دارد و بنگاههای اقتصادی ایران برای حضور فعال در بازارهای بین المللی بایستی نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی وبسایت یک شرکت را تابلوی آن شرکت  در بازار های بین المللی دانست و گفت:برای تاثیرگذاری در بازار و جذب مشتری باید تابلوی جذاب و اثرگذار طراحی کنید تا مشتریان به سمت شما جذب شوند.

وی استفاده از شبکه های اجتماعی توسط بنگاههای اقتصادی را بسیار موثر و هدفمند دانست و گفت:یک بانک مکزیکی از طریق  شبکه اجتماعی فیس بوک به مشتریان خود تسهیلات بانکی به شرط تایید چند عضو این شبکه را می دهد .این در حالیست که اگر وام گیرنده  اقساط خود را پرداخت نکند در فیس بوک با انتقاد دوستان ضامن خود روبرو می شود.

لندر تاکید کرد:70 درصد خرید در دنیا برای حل مشکل و 30 درصد بر اساس به دست آوردن یک تجربه یا لذت است و بنگاههای اقتصادی ایران بر اساس این فرمول می توانند در بازارهای بین المللی حضوری فعال داشته باشند.

«حسین طاهری»محقق و مدرس بازاریابی در این همایش با اشاره به نقش استراتژی های رقابتی در رشد و تعالی  تجارت گفت:رقابت در فضای اقتصادی ایران به درستی معنا نشده است و یک بنگاه برای بقا باید با مفهوم رقابت آشنا باشد.

وی اضافه کرد:علت اینکه برخی از بنگاههای اقتصادی ایران رشد نمی کنند به دلیل نبود رقیب است زیرا رقایت باعث رشد و تعالی بنگاه می شود .

«امیر کشانی»رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمدسازی اتاق بازرگانی اصفهان در این همایش گفت:در راستای بهبود  اکوسیستم اقتصادی  استان اصفهان ،برگزاری همایش های آموزشی با حضور مدرسین بین المللی می تواند نقش موثری داشته باشد.

وی تصریح کرد:دنیای کنونی دنیای کسب و کارهای کوتاه مدت است و آشنایی با رازهای تعلی  و تجارت  می تواند به بقا بنگاههای اقتصادی کمک کند . گفتنی است این همایش با حضور 300 فعال اقتصادی و به صورت ترجمه همزمان برگزار شد.

 

آلبوم تصاویر بازاریابی اروپا-5-95