تاریخ : دوشنبه 29 دي 1393
کد 92

در کمیته انرژی کمیسیون تجارت اتاق اصفهان تاکید شد؛

ارتقا جایگاه اصفهان در اجرای پروژه های صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی

دومین نشست هم اندیشی کمیته انرژی ،نفت و محیط زیست اتاق اصفهان با مدیران و کارشناسان بازنشسته صنعت نفت در جهت ارتقا جایگاه اصفهان در اجرای پروژه های صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی برگزار شد

دومین نشست هم اندیشی کمیته انرژی ،نفت و محیط زیست اتاق اصفهان با مدیران و کارشناسان بازنشسته صنعت نفت در جهت ارتقا جایگاه اصفهان در اجرای پروژه های صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی برگزار شد

«علی صفرنورالله»عضو کمیته انرژی ،نفت و محیط زیست اتاق اصفهان در این جلسه گفت: ایجاد هم افزایی بین نیروی متخصص صنعت نفت و ایجاد کنسرسیوم نفت و گاز در استان اصفهان می تواند فعالیت درون استانی و سپس در پروژ های ملی می تواند زمینه انجام پروژه های بین المللی نفت و گاز در آینده را ممکن سازد.

وی حل معضل بیکاری و حل مشکلات اقتصادی استان را یکی دیگر از اهداف این کمیته برشمرد و گفت:با همکاری کمیته انرژی و شرکت پالایش نفت می تواند شرکت های مورد نیاز در انجام پروژه های صنعت نفت و گاز را تشکیل داد.

«ناصر خیری» رییس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان در این جلسه با اشاره به تشکیل کمیته مشترک بین پالایشگاه و کمیته انرژی اتاق اصفهان گفت:این کمیته می تواند در راستای تقویت جایگاه اصفهان در اجرای پروژه های صنعت نفت موثر باشد.

 «محمد چمن پیرا»دیگر عضو کمیته در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات منظم هفتگی با همکاری کمیته انرژی اتاق اصفهان گفت:اساسنامه تشکیل شرکت مهندسی  با حضور بازنشستگان شرکت پالایش نفت تهیه و هیات موسس  انتخاب شده است .

وی طراحی و اجرای پروژه های صنعت نفت با بهره گیری از تجارب و توان داخل استان را هدف اولیه تاسیس این شرکت برشمرد و گفت:اشتغال زایی برای نیروی انسانی متخصص درون استان یکی دیگر از اهداف تشکیل این شرکت است . 

«مسعود رییسی»دیگر عضو کمیته  با اشاره به ظرفیت صنعت استان و نیاز واحدهای صنعتی به نیروی کارآزموده گفت:با نیازسنجی از صنایع استان می توان نیروی متخصص ورزیده مورد نیاز آنان را تامین کرد.

وی ایجاد یک تیم طراحی مهندسی در صنعت نفت و گاز استان را ضروری دانست و گفت:توجه به طرح های زیست محیطی و بهینه سازی مصرف انرژی در واحدهای  صنعتی بسیار حایز اهمیت است .

آلبوم تصاویر گالری خبر 8-28