تاریخ : شنبه 16 مرداد 1395
کد 916

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی ؛ رییس اتاق بازرگانی اصفهان شهروند افتخاري تبريز شد

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی ؛ رییس اتاق بازرگانی اصفهان شهروند افتخاري تبريز شد

آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی

در آيين بزرگداشت روز صنعت و معدن استان آذربايجان شرقي به خاطر خدمات وي به خانواده كار و توليد از سوي استاندار استان آذربايجان   شرقی به عنوان شهروند افتخاري شهر تبريز معرفي گرديد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی» در آیین  گرامیداشت روز صنعت و معدن در تبریز گفت: دولت ها در زمان بحران باید به صنایع کمک کنند تا به شرایط عادی برگردند.

وی با بیان اینکه بهره مرکب کمر تولید را شکسته است و تحمل وصول ارزش افزوده را نداریم ، گفت: با تسهیلات به شرط سپرده گذاری دوباره بدهکار می شویم

سهل آبادی طرح مشکلات صنعت توسط استاندار آذربایجان شرقی به مسوولان ارشد نظام را خواستار شد و گفت: نمایندگان مجلس قوانین رفع موانع تولید را پیگیری کنند تا در هر استان به نوعی تفسیر نشود

وی با اشاره به توانمندی های اقتصادی آذربایجان شرقی ، همراهی و نزدیکی فکری فعالان بخش خصوصی با استاندار را عامل موفقیت در اجرای برنامه های رونق تولید عنوان کرد .
رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران گفت: در شرایطی که دشمنان درصدد ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند فعالان تولید همواره به تلاش خود ادامه می دهند و نسبت به بهبود شرایط امیدوارند
رییس خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: رونق تولید داخلی با استقبال از کالاهای داخلی محقق می شود و به شرط اینکه خانوارهای ایرانی کالاهای ایرانی را درسبد مصرفی خود قرار دهند.
باقری اظهارکرد: تولیدکننده های استان ما اعتماد به نفس و امید به فردا دارند ولی نیازمند حمایت دولت و نهادهای مسئول هستند

در این همایش از مدیران 31 واحد تولیدی نمونه و مدیر یک شهرک صنعتی استان آرذبایجان شرقی تجلیل شد.

همچنین تقدیرنامه وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای استاندار آذربایجان شرقی به خاطر تشکیل قرارگاه عاشورا و همت در رفع موانع تولید در کنار حل مشکلات زیست محیطی شهرک عالی نسب و دسترسی شهرک صنعتی تبریز توسط یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک تحویل جبارزاده شد.

آلبوم تصاویر روز صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی-5-95