تاریخ : دوشنبه 11 مرداد 1395
کد 910

با حضور کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان ؛ همایش گفتگو و توسعه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

با حضور کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان ؛ همایش گفتگو و توسعه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

همایش گفتگو و توسعه به همت کمیته ارتقای فرهنگ و کارگروهی کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی با حضور کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

همایش گفتگو و توسعه به همت کمیته ارتقای  فرهنگ و کارگروهی کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی با حضور کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برگزاری این همایش را توجه به فرهنگ کار در جامعه و تکریم کارآفرینان در مراجعه به سازمان های دولتی است .

وی افزود:توجه به فرهنگ کار و کارگروهی در جامعه نیاز به همکاری بخش های مختلف جامعه است تا بتوان شاهد جامعه ایی پرتلاش و تولید محور باشیم.

وی با انتقاد از تشکیل ستاد های متعدد برای حمایت از تولید در کشور بویژه در استان ها گفت:با وجود سازمان های متعدد دولتی و فعالیت کارگروه های تخصصی تاثیر چندانی را در فضای کسب و کار مشاهده نمی کنیم.

سهل آبادی  فرهنگ کار در جامعه را نیاز به بازنگری و اصلاح ساختاری دانست و گفت:بایستی از دوران کودکان فرهنگ کار و تلاش را نهادینه ساخت تا در جوانی میوه آن را در داشتن جامعه ایی پویا و علاقه مند به کار برداشت کرد.

«علی اصغر دادخواه»مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به اینکه از 8/5 میلیون جمعیت استان اصفهان 2/3 میلیون نفر تحت پوشش این سازمان اند،افزود:این اداره کل با 1356 پرسنل تلاش می کند 8 نوع خدمات را به مراجعین خود ارایه دهد.

وی با اشاره به 8 هزا رو 800 کارگاه صنعتی ثبت شده در بیمه تامین اجتماعی استان گفت:روکرد سازمان همکاری با این کارگاهها با هدف تقویت تولید است .

وی تصریح کرد:767 هزار کارگر در سطح استان از خدمات بیمه ایی این سازمان استفاده می کنند .

 در ادامه این همایش «محسن رنانی»استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان و «یحیی قائدی»استاد دانشگاه خورازمی به ایراد سخنرانی در موضوع  گفتگو و توسعه پرداختند.

 

آلبوم تصاویر همایش گفتگو و توسعه-5-95