تاریخ : چهارشنبه 24 دي 1393
کد 81

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور رییس ، دبیرکل و کارکنان اتاق اصفهان برگزار شد.

مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور رییس ، دبیرکل و کارکنان اتاق اصفهان برگزار شد.

«خسرو کسائیان»رییس اتاق اصفهان در این مراسم گفت:اتاق اصفهان به همت اعضای هیات نمایندگان و تلاش و کوشش پرسنل خدوم همواره توانسته به عنوان فعال ترین اتاق بازرگانی در بین اتاق های سراسر کشور شناخته شود .

وی موفقیت اتاق در بخش های مختلف از جمله روابط عمومی ،آموزش و پژوهش ،بین الملل را حاصل کار جمعی کارکنان برشمرد و گفت:شورای گفتگو دولت وبخش خصوصی که دبیرخانه آن در اتاق فعال است توانست در بین شوراهای گفتگو کشور به عنوان فعال ترین شورا شناخته شود و از مقام عالی وزارت اقتصاد و دارایی لوح تقدیر دریافت کند.

وی اضافه کرد:موفقیت اتاق اصفهان در شورای گفتگو برای سایر اتاق های بازرگانی الگوست و امید است همکاری و همدلی پرسنل اتاق اصفهان برای سایر اتاق های بازرگانی الگو باشد.

وی موفقیت اتاق اصفهان در کنفدراسیون اتاق های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سال 2012 را نشان از توانمندی پرسنل اتاق در انجام فعالیت های موثر و مفید برشمرد و گفت:اتاق اصفهان با ارایه خدمات ارزنده به اعضای خود توانست در بین تمام اتاق های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

«سید اسماعیل محمودی»دبیرکل اتاق اصفهان در این مراسم همکاری و همدلی مدیران و پرسنل را عامل کسب موفقیت اتاق در بخش های مختلف دانست و گفت:هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق همواره تلاش کردند شرایط مناسبی برای ارایه خدمات به اعضای اتاق فراهم کنند و پرسنل اتاق نقش موثری در ارایه این خدمات ایفا کرده اند.

آلبوم تصاویر گالری خبر 1-25