تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395
کد 804

در ششمین جلسه کانون کارآفرینی استان اصفهان مطرح شد ؛ضرورت ایجاد شبکه کارآفرینان استان اصفهان

در ششمین جلسه کانون کارآفرینی استان اصفهان پیشنهاد ایجاد شبکه کارآفرینان استان مورد بررسی قرار گرفت.

در ششمین جلسه کانون کارآفرینی استان اصفهان  پیشنهاد ایجاد شبکه کارآفرینان استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان «کوروش خسروی» مدیر رویدادهای کارآفرینی و نایب رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با معرفی طرح شبکه سازی کارآفرینان استان اصفهان گفت:  در این طرح یک اصل منطقی نهفته است  که اخلاق و رفتار هر فرد معدل 5 نفری است که با آنها بیشترین زمانش را سپری می کند  و در  این طرح کارآفرینان ک گروه   5 نفره با سرگروهی یک نفر  تشکیل می دهند.

وی ضمن معرفی  موسساتی که حول محور کارآفرینی دراستان فعالیت می کنند،افزود:موسسه حامیان کسب و کار ایرانیان با  «شعار ایران را با توسعه کسب و کار حلال بسازیم» خواستار تقویت روحیه کارآفرینی در جامعه است «عبدالحسین ساسان»نایب رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان در این جلسه خواستار دریافت طرح های پیشنهادی انجمن های و تشکل های کارافرینی استان شد .

«علی نادری» عضو کانون کارآفرینی استان خواستار اولویت بندی اهداف کانون شد و گفت: با اشاره به اهداف کلی اساس نامه و  اجرایی کردن این اهداف بایستنی  تمرکز بر  اجرایی شدن اهداف انجام شود و گزارش فعاایت ها به مقامات عالی استانی و ملی در راستای اصولی سازی کانون ارسال شود.

نادری خواستار شناسایی موانع کارآفرینی و توسعه ان در استان شد و گفت:با هم اندیشی کارافرینان می توان این موانع را برداشت.

«محمد  گوهریان» دیگر عضو امنای کانون کارآفرینی تعاریف مشخص شدن مفهوم  کارآفرینی از سوی کانون شد و گفت: عملیاتی شدن فعالیت ها و نقشه ی راه به اشخاص کارآفرین به جهت ادامه امور شدند.


آلبوم تصاویر کانون کارآفرینی-3-95