تاریخ : چهارشنبه 4 مهر 1403
کد 7817

حضور پرقدرت نمایندگان اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

حمایت همه جانبه اتاق بازرگانی از توسعه گردشگری سلامت

در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان مذاکرات نمایشگاهی با محوریت ظرفیت‌های اصفهان در گردشگری سلامت و صنعت نمایشگاهی برنامه‌ریزی و مدنظر قرار گرفته است.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع‌دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی سلامت عمان OMAN HEALTH و پیرو دعوت رسمی مقامات عمانی، هیاتی تخصصی تجاری از اصفهان برای حضور در مراسم افتتاحیه این رویداد و همچنین بازدید از نمایشگاه عازم عمان شدند.
 وی گفت: با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان تعداد ۱۲ بیمارستان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز پزشکی شهرک سلامت اصفهان، مرکز جراحی نگاره و تعدادی بیمارستان خصوصی و هتل زهره در غرفه اصفهان حضور پیدا کردند.
 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: در این نمایشگاه مذاکرات نمایشگاهی با محوریت ظرفیت‌های اصفهان در گردشگری سلامت و صنعت نمایشگاهی برنامه‌ریزی و مدنظر قرار گرفته است.
 وی افزود: بازدید از پاویون HI-TECH ایران با محوریت گردشگری سلامت و شرکت‌های دانش‌بنیان و مذاکرات نمایشگاهی با عوامل این رویداد از دیگر برنامه‌های هیات تجاری است.
 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان از تاریخ ۲ تا ۴ مهرماه در مسقط فعال است و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به مدت ۴ سال به عنوان نماینده انحصاری مرکز نمایشگاهی عمان، پاویون ملی ایران را در این نمایشگاه برگزار نموده است که امیدواریم با پیگیری‌های ما در اتاق بازرگانی و کمیسیون گردشگری، صنایع‌دستی و فرش پارلمان بخش خصوصی، این امتیاز به شرکت نمایشگاه‌های اصفهان برگردد.