تاریخ : سه شنبه 27 شهريور 1403
کد 7779

رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع‌دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد

پیشنهاد ایجاد غرفه دائمی صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع‌دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با طرح موضوع با مدیریت نمایشگاه اصفهان به‌زودی غرفه دائمی صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان دایر می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی در نشست هم‌اندیشی کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان اظهار کرد: امیدوارم دست‌به‌دست هم دهیم و اتفاقات خوبی را برای اصفهان رقم بزنیم.
  وی افزود: از سال گذشته این وفاق در بین مسئولان در این کمیسیون رخ‌ داده است و اصفهان علاوه بر نمایشگاه گردشگری اصفهان در نمایشگاه گردشگری شیراز نیز بسیارخوش درخشید.
  رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع‌دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: اصفهان یکی از استان‌های شاخص گردشگری سلامت است درحالی‌که برخی در اتاق ایران از این موضوع بی‌اطلاع بوده و نمی‌دانستند اصفهان در این حوزه فعال است که لازم است تبلیغات بیشتری بر این موضوع انجام شود.
  وی ادامه داد: البته ما باید تبلیغات پرشور و قوی داشته باشیم و امسال نمایشگاه گردشگری را بهتر از سال گذشته برگزار کنیم.
  ایزدی گفت: اصفهان نیازمند تغییر در نگرش است و ما این موضوع را به مدیران شهری و نمایشگاهی اعلام کرده‌ایم که در نمایشگاه بین‌المللی باید سفرا و شرکت‌های خارجی حضور پیدا کنند.
 وی اضافه کرد: معتقدم؛ در پرتو رونق گردشگری گشت‌های گردشگری و جذب سرمایه بیشتر می‌شود.
  ایزدی بیان کرد: برخی از خواننده‌ها با حضور در سایر استان‌ها موجب رونق کسب‌وکار شدند؛ اما همان خواننده در اصفهان ممنوعیت اجرا دارد که انتظار داریم قوانین کشور در همه استان‌ها رعایت شود.
وی با اشاره‌به‌نزدیک بودن نمایشگاه گردشگری اصفهان گفت: امیدوارم ما امسال قوی‌تر از سایر نمایشگاه‌های تهران و در کنار هم باشیم.
 رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی اصفهان همچنین گفت: ما به مدیریت نمایشگاه پیشنهاد ایجاد غرفه دائمی نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه بازدیدکنندگان غیر استانی را داده‌ایم.