تاریخ : سه شنبه 13 شهريور 1403
کد 7748

شکوفایی صنعت پلیمر در راه است

ارائه نیازهای فناورانه صنایع در اتاق بازرگانی اصفهان

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت پلیمر به همت کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان؛ سید یاسر معین‌الدینی، دبیر کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت پلیمر به همت کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق برگزار شده و بر اساس برنامه کمیته تأمین فناوری و توسعه تقاضا کمیسیون برنامه‌ریزی شکل گرفته است.
 وی ادامه داد: کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی با برگزاری برنامه‌های مختلف تلاش دارد در رفع نیازهای فناورانه صنایع نقش‌آفرینی کند. امروز سه شرکت بزرگ به عنوان متقاضی فناوری حضور دارند که نیازهای خود را مطرح می‌کنند و امیدواریم شاهد نتایج خوبی در پایان نشست باشیم.
 
فرید نجات‌بخش، رئیس کمیته تأمین فناوری و توسعه تقاضای کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی نیز عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در اتاق بازرگانی به این نکته رسیدیم که متقاضیان ما باید شناختی از عرضه‌کنندگان فناوری داشته باشند و علاوه بر این شناخت، اعتبارسنجی هم لازم است، لذا این جلسات تشکیل می‌شود تا موارد بر اساس شناخت و اعتبارسنجی از متقاضیان باشد.
وی تصریح کرد: سرفصل‌های نشست امروز شامل «تبیین فرصت بازار صنعت پلیمر در ایران»، «تبیین تغییرات فناورانه پیشروی صنعت پلیمر»، و «اعلام نیازهای کنونی فناوران صنعت پلیمر» است.
در ادامه این نشست تخصصی، به برخی موارد در خصوص صنعت پلیمر پرداخته شد. اعلام نیازهای فناورانه سه مجموعه صنعتی شکل گرفت و با برگزاری جلسات B2B موضوعات به شکل تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.