تاریخ : دوشنبه 12 شهريور 1403
کد 7746

صورت‌های مالی اتاق بازرگانی در نوزدهمین جلسه هیأت نمایندگان به تصویب رسید

لزوم برنامه‌ریزی به منظور صادرات خدمات فنی به کشورهای عضو ACD

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به اینکه فضای مناسبی برای گسترش همکاری با کشورهای مختلف به‌ویژه بعد از برگزاری اجلاس ACD فراهم شده است، لذا در صادرات خدمات فنی و مهندسی به بازارهای هدف می‌توان قدم‌های بزرگی برداشت و از خدمات و دانش فنی کشورهای مختلف نیز برای کمک به صنعت و تولید کشور بهره ببریم.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نوزدهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در محل حوزه ریاست اتاق برگزار شد. دستور جلسه این نشست شامل گزارش دبیرکل از فعالیت‌های مردادماه؛ ارائه گزارش روند فرآیندها در امور کمیسیون‌ها، روند تحقق برنامه‌های از پیش اعلامی و همچنین مطالبات بخش خصوصی از ریاست‌جمهوری در ۱۲ کمیسیون تخصصی؛ ارائه گزارش حسابرسی و تصویب صورت‌های مالی اتاق در سال ۱۴۰۲(ادامه دستور جلسه قبلی)؛ تعیین بازرس و حسابرس قانونی اتاق و سایر موضوعات قابل طرح بود.
 
 در این نشست، محمدرضا گل احمد، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای مناسبی برای گسترش همکاری با کشورهای مختلف به‌ویژه بعد از برگزاری اجلاس ACD فراهم شده است، لذا در صادرات خدمات فنی و مهندسی به بازارهای هدف می‌توان قدم‌های بزرگی برداشت و از خدمات و دانش فنی کشورهای مختلف نیز برای کمک به صنعت و تولید کشور بهره ببریم. به‌طورقطع استفاده مناسب از این فرصت‌ها می‌تواند فضاسازی منفی علیه کشورمان را خنثی نماید.
 
مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان نیز عنوان کرد: امروز در جنگ خاموش اقتصادی هستیم، برخی رسانه‌های خارجی تلاش دارند فضای کشور را ناامن و پیچیده جلوه دهند و در اینجا اهمیت صنعت گردشگری دوچندان می‌شود زیرا می‌تواند علاوه بر ارزآوری برای کشور تمامی تصویرسازی‌های اشتباه رسانه‌های بیگانه را خنثی و تصویر خوب و امنی از ایران به دنیا نشان دهد.
 
 علی صفر نوراله، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز عنوان کرد: در کنار برگزاری اجلاس ACD، سایتی به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش ایجاد شد که می‌تواند ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران و افزایش مناسبات اقتصادی بین کشورهای عضو باشد.
 
 اصغر اخوان مقدم، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه انتخاب استانداری توانمند و شایسته برای اصفهان یک ضرورت است، عنوان کرد: اتاق بازرگانی باید در انتخاب استاندار اصفهان حضور و مشارکت داشته باشد و از نظرات و پیشنهادات فعالان اقتصادی در این مسیر بهره گرفته شود. مدیران بخش اقتصادی استان باید با مشورت بخش خصوصی انتخاب شوند و با فضای استان آشنایی داشته باشند.
 
 در ادامه این نشست، حمیدرضا امیدان، دبیرکل اتاق گزارشی از فعالیت‌های اتاق در مردادماه ارائه داد.
 همچنین پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات دستور کار و ارائه گزارش حسابرسی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ اتاق بازرگانی اصفهان با لحاظ برخی موارد به تصویب رسید.