تاریخ : يکشنبه 11 شهريور 1403
کد 7745

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

اتاق بازرگانی اصفهان نقطه تماس اتاق‌های ۳۵ کشور آسیا است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: اصفهان موفق شد به‌عنوان focal point (نقطه تماس) ACD انتخاب شود درحالی‌که برخی شهرها همچون استانبول نیز به دنبال تصاحب این جایگاه بودند.
 به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی در نوزدهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: اصفهان موفق شد به عنوان focal point  (نقطه تماس) ACD انتخاب شود درحالی‌که برخی شهرها همچون استانبول نیز به دنبال تصاحب این جایگاه بودند.
 وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در ACD وجود دارد به‌گونه‌ای که ۵۵ درصد جمعیت دنیا در این ۳۵ کشور عضو زندگی می‌کنند و درصورتی‌که اتاق بازرگانی اصفهان بتواند از فرصت موجود استفاده کند قطعاً در سطح اتاق‌های جهان تأثیرگذار خواهد بود.
 کشانی افزود: استفاده از ظرفیت ایجاد شده توسط ACD می‌تواند به گسترش تبادلات تجاری و افزایش سرمایه‌گذاری منجر شود، بهبود روابط با کشورهای مختلف نیز در قالب همین موضوع می‌تواند رخ دهد.
 وی تصریح کرد: میزبانی شایسته اجلاس ACD توسط اصفهان یکی از دلایلی بود که منجر به انتخاب اصفهان به عنوان focal point (نقطه تماس) شد، سایتی نیز به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دومین مجمع تجاری مجمع گفتگوی همکاری آسیا که در قطر برگزار می‌شود، می‌تواند فرصت مناسبی برای هم افزایش و تأکید بر نقش اتاق اصفهان به عنوان نقطه تماس اتاق‌های بازرگانی عضو ACD باشد.