تاریخ : يکشنبه 11 شهريور 1403
کد 7739

اعزام هیئت تجاری از اصفهان به اسپانیا در سال جاری

روابط تجاری ایران و اسپانیا افزایش می‌یابد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از اعزام هیئت تجاری اصفهان به اسپانیا در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق اصفهان در جلسه برنامه‌ریزی اعزام هیئت تجاری از اصفهان به اسپانیا گفت: سفیر سابق اسپانیا در کشورمان طی سفری به استان اصفهان در سال گذشته بر گسترش روابط ایران با اسپانیا تأکید داشت و در همین راستا پیشنهادی مبنی بر اعزام هیئت‌های تجاری به دو کشور ارائه داد تا روابط تجاری دو کشور افزایش یابد.
 وی ادامه داد: در حال حاضر سفارت اسپانیا جهت اعزام هیئت تجاری از اصفهان اعلام آمادگی کرده است، به همین منظور اتاق اصفهان با همکاری فعالان اقتصادی مقیم اسپانیا زمینه اعزام هیئت تجاری اصفهان را در آبان‌ماه سال جاری فراهم کرده است. امیدواریم این سفر دارای برنامه هدفمند و دستاوردهای مهم تجاری برای تجار اصفهانی باشد.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه اسپانیا به‌عنوان یک کشور اروپایی بیشترین ارتباطات و تعاملات را با کشور ایران دارد، بیان کرد: اعزام فعالان اقتصادی اصفهانی می‌تواند فرصت بسیار مناسبی را برای گسترش روابط تجاری دو کشور فراهم کند. تاکنون به همه اعضای اتاق اطلاع‌رسانی لازم انجام گرفته و تعدادی از فعالین برای اعزام به این سفر اعلام آمادگی کرده‌اند.