تاریخ : سه شنبه 6 شهريور 1403
کد 7716

پوستر رویداد استارتاپی تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه با همکاری اتاق بازرگانی رونمایی شد

تلاش برای افزایش سهم بخش خدمات در اقتصاد استان

پوستر نخستین رویداد استارتاپی خدمات فنی، مهندسی و آموزشی باهدف ارزیابی قابلیت تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه بین اتاق بازرگانی اصفهان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر رونمایی شد.
 به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، پوستر نخستین رویداد استارتاپی خدمات فنی، مهندسی و آموزشی باهدف ارزیابی قابلیت تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های طراحی، نظارت، تأمین، تعمیر و نگهداری، اجرا، ساخت، بهره‌برداری، آموزش، خدمات مشاوره‌ای، نصب و راه‌اندازی در رشته‌های تأسیساتی و تجهیزاتی، انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی، نیرو، آب و برق، ساختمان، زیرساخت‌های حمل‌ونقل، معدن و کشاورزی در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با حضور نمایندگان هر سه مجموعه رونمایی شد.
 
مجید کرباسچی، نایب‌رئیس کمیسیون بازرگانی، خدمات و ارتباطات گفت: ما در پی توسعه سهم بخش خدمات در اقتصاد استان هستیم؛ زیرا بخش خدمات نسبت به بخش صنعت و کشاورزی موجب به‌کارگیری نیروی تحصیل‌کرده بیشتر، خلق ثروت بدون آلودگی محیط‌زیست، قابلیت جذب بیشتر سرمایه از استان‌های دیگر و ایجاد اشتغال افراد تحصیل‌کرده بیشتر می‌شود.
 
  سید آرش امامی، دبیر کمیسیون بازرگانی، خدمات و ارتباطات در آیین رونمایی از پوستر این رویداد گفت: طراحی این رویداد نوآورانه توسط کمیسیون بازرگانی، خدمات و ارتباطات بوده است و اتاق بازرگانی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه که منجر به تجاری‌سازی شود حمایت می‌کند.
 وی افزود: بسیاری از کاربران نیاز به ارائه خدمات روزانه‌ای دارند که بتوانند با یک سفارش راحت و بدون دغدغه خدماتی را دریافت کنند و بر عکس شرکت‌ها یا افرادی هستند که بالقوه توان علمی و اجرایی و کابردی و عملیاتی کردن روش‌های نو و خلاقانه را دارند که به دنبال حمایت مالی هستند که انتظار می‌رود با این رویداد موارد به نتیجه برسد.
  وی ادامه داد: مراحل برگزاری رویداد شامل بررسی و پایش ایده‌های نوآورانه ارسالی، برگزاری استارتاپ استودیو startup studio (کارگاه یک‌روزه نحوه تجاری‌سازی ایده‌ها) به‌منظور جذب سرمایه‌گذار است که در این راستا شورای سیاست‌گذاری را اتاق بازرگانی اصفهان بر عهده دارد.
 
   گفتنی است؛ لینک ارسال آثار http://www.eccim.com/page/2726/ و زمان ارسال ایده ۳۰ مرداد الی ۳۰ شهریورماه جاری است و این رویداد در مهرماه برگزار می‌شود.