تاریخ : دوشنبه 5 شهريور 1403
کد 7701

برگزاری آیین اختتامیه سومین دوره رویداد صنعتیار در اتاق بازرگانی اصفهان

شرط ایجاد ثروت، پیوند دانشگاه و صنعت است

در آیین اختتامیه سومین دوره رویداد صنعتیار ضمن تقدیر از برترین‌های این دوره، رویکرد تغییر دانشکده‌های توسعه و فناوری و کارآفرینی از کلاس‌های درس دانشگاهی به مراکز فعال اقتصادی به‌صورت سیار در آینده‌ای نزدیک مطرح شد.
 به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان؛ علی صفر نورالله، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان و عضو شورای راهبردی سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه در مراسم اختتامیه سومین رویداد صنعتیار ضمن خوشامدگویی به مدعوین حاضر در این مراسم اظهار کرد: سرمایه‌های اصلی ما در کشور، جوانان هستند و ما باید برای رشد و حفظ آنها تلاش کنیم؛ زیرا سایر سرمایه‌های ما قابل ازبین‌رفتن هستند؛ اما آنچه می‌ماند دانش و سرمایه‌های انسانی است.
وی با تأکید به اینکه بر اساس حفظ سرمایه اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه آزاد، سرای نوآوری را راه‌اندازی کردیم، افزود: برای رشد و توسعه کشور و ایجاد ثروت، نیاز به پیوند میان دانشگاه و بخش صنعت است و افتخار می‌کنیم که در قالب صنعتیار و سرای نوآوری این ارتباط بین دانشگاه و صنعت برقرار شده است.
عضو شورای راهبردی سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه تصریح کرد: در این راستا اتاق بازرگانی اصفهان آماده حمایت و پشتیبانی برای توسعه فعالیتها در این بخش است.
 
حمید منتظر القائم، دبیر سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه با اشاره به برگزاری آزمون‌های شخصیت‌شناسی و کمیته خبرگان و نیز دوره‌های آموزشی صنعتیار گفت: در واقع مسیر پیوند بین دانشگاه با صنعت در نمایشگاه فن‌نما تکمیل‌تر و برگزاری این رویداد، تجربیات مفید را بیشتر کرد.
وی افزود: این رویداد ماهیت اجرایی شرکت‌ها را بررسی کرده و امروز صنعتیار در سومین اختتامیه مسیر را ادامه خواهد داد.
دبیر سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه تصریح کرد: باید رفع نیازهای فناورانه را به طور تخصصی در صنعت شروع کنیم و در این راستا ماهیت صنعتیار نشان می‌دهد که گام‌های خوبی برداشته شده است.
وی ادامه داد: تاکنون رویدادهای خوبی شکل‌گرفته و ۱۴۰ نفر در ابتدای کار ثبت‌نام و ۷۲ نفر منتخب شدند، ۱۳ تیم تشکیل و ۱۱ دوره آموزشی برگزار شده است.
منتظر القائم با اشاره به برگزاری نمایشگاه برای صنعتیاران بیان کرد: ۱۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال قرارداد تاکنون در این راستا منعقد شده و ۱۷ مدل نیز در سامانه مورد بررسی قرار گرفته است.
در پایان این مراسم؛ تیم‌ها، مربیان و صنعتیاران برتر و همچنین صنعتیاران پویا، تیم خبرگان صنعتیار و اعضای تیم اجرایی صنعتیار تقدیر شدند.