تاریخ : شنبه 3 شهريور 1403
کد 7697

رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد

توجه جدی به دیده شدن کسب‌وکار بانوان در فضای اقتصادی

رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شبکه‌سازی زنان توانمند از طریق شورای عالی بانوان در حال شکل‌گیری است.
 به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان؛ مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان و رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در هفتمین نشست این شورا با اشاره به اینکه حضور زنان در عرصه‌های شغلی و مدیریتی با بهبود عملکرد در سازمان‌ها همراه بوده است، اظهار کرد: تحقیقات نشان می‌دهد در شرکت‌هایی که زنان در سمت‌های مدیریتی حضور دارند، بهبود عملکرد، شفافیت و کاهش فساد مالی از شاخصه‌های اصلی است.
 وی با اشاره به اینکه زنان در تصمیم‌گیری‌ها اخلاقی‌تر، شفاف‌تر و با مسئولیت‌پذیری بیشتر هستند، افزود: ما به دنبال شبکه‌سازی زنان توانمند هستیم.
 رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با تأکید به اینکه این شورا به دنبال دیده‌شدن کسب‌وکار بانوان است، گفت: متأسفانه زنان و مردان در کشور ما فرصت یکسانی برای بروز توانمندی خود در جامعه ندارند.
 
 مرجان انشائیه، نایب‌رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشریح چشم‌انداز اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: شورای‌عالی بانوان با حمایت اتاق بازرگانی و همکاری جمعی می‌تواند مسیری برای شکوفایی هر چه بیشتر بانوان فراهم کند.
 وی افزود: همواره تلاش ما در هر جایگاهی چه در دانشگاه و چه در شورای عالی این بوده که میزان مهاجرت دانشجویان و بانوان کمتر شود و زمینه رشد و شکوفایی آنها در همین مملکت فراهم شود.
 نایب‌رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: از بانوان عضو دعوت کردیم که در قالب نظرسنجی، موضوعات مدنظر خود را به اشتراک بگذارند. همچنین مجموعه‌ای را تحت عنوان "کافه تجربه بانوان" در فضایی متفاوت و جداگانه در نظر گرفتیم که دانش و تخصص خود را به اشتراک و در اختیار همدیگر قرار دهند.
 
 شایان ذکر است شورای عالی بانوان با حضور بانوان عضو اتاق و فعالان اقتصادی بانو شکل گرفته و هدف آن شبکه‌سازی و توانمندسازی بانوان به‌منظور حضور پرقدرت در فعالیت‌های اقتصادی است.