تاریخ : پنجشنبه 1 شهريور 1403
کد 7696

پیام تبریک به‌مناسبت انتخاب ۱۹ وزیر کابینه دولت چهاردهم

اصفهان نیازمند یاری است…

پس از پنج روز کاری و برگزاری ۱۰ نوبت جلسه علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی سوابق، صلاحیت‌ها و برنامه‌های وزیران پیشنهادی، با رأی اعتماد کامل نمایندگان مجلس، ۱۹ وزیر کابینه دولت چهاردهم مشخص شدند.
 در همین زمینه امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تبریک به اعضا دولت به دلیل کسب رأی اعتماد همه وزرای پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی خواستار حرکت دولت در جهت کمک هرچه بیشتر به اقتصاد کشور و بهبود محیط کسب‌وکار شد.
پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بدین شرح است:
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 پس از برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست‌جمهوری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پس از بررسی‌های متعدد سوابق و برنامه‌های کابینه، به تمامی وزرای پیشنهادی رأی مثبت دادند؛ این موفقیت را خدمت رئیس‌جمهور محترم و وزرای ایشان تبریک عرض نموده و موفقیت و توفیقات دولت چهاردهم در عمل به وعده‌ها و خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.
 بی شک دولت وفاق ملی با توان و انگیزه بالا می‌تواند منشأ اتفاقات خوشایند زیادی برای ملت عزیز ایران باشد، در این میان فعالان اقتصادی نیز امیدوار هستند دولت چهاردهم با حرکت در مسیر تحقق وعده‌ها و نگاه ویژه به بخش خصوصی به بهبود اوضاع اقتصادی کشور کمک کند.
 فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان، حامی و پشتیبان دولت هستند؛ اما از بخش دولتی نیز این انتظار وجود دارد که بخش خصوصی را همراه خود دانسته و بهبود محیط کسب‌وکار را از وظایف اصلی خود بداند و در جهت تحقق آن تلاش کند.
 امروز استان اصفهان به عنوان قطب صنعت و تولید کشور، با چالش‌های متعددی روبرو است، کمبود منابع آبی، فرونشست، مسائل زیست‌محیطی، پروژه‌های نیمه تمام فراوان و... تنها بخشی از مشکلات اصفهان بزرگ است، استانی که همواره دین خود به نظام و انقلاب را بدون هیچ چشم داشتی انجام داده؛ ولی اکنون نیازمند یاری است.
 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان آمادگی خود برای هرگونه همکاری با دولت چهاردهم به منظور کمک به اقتصاد کشور را اعلام می‌دارد و در این مسیر پیشنهاداتی را نیز در اختیار دولت محترم قرار خواهد داد، امید که دولت جدید با انجام اقدامات درست، منطقی و کارشناسی، روحیه امید و خودباوری را در میان آحاد مردم تقویت کرده و نشاط اجتماعی را به میهن عزیزمان هدیه کند.
 توفیقات دولت محترم را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
 امیر کشانی
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان