تاریخ : چهارشنبه 31 مرداد 1403
کد 7691

برگزاری نشست انجمن دانش‌بنیان به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان

در نمایشگاه فن نما ۸۰ میلیارد تومان نیاز فناورانه به نتیجه می‌رسد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در نمایشگاه فن نما قرار است حدود ۸۰ میلیارد تومان نیاز فناورانه به نتیجه برسد.
 به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان؛ سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان در نشست انجمن دانش‌بنیان‌ در اتاق اصفهان گفت: هدف نمایشگاه فن نما ایجاد یک فرصت عرضه و تقاضای فناورانه است، در این نمایشگاه قرار است حدود ۸۰ میلیارد تومان نیاز فناورانه به نتیجه برسد.
 وی با اشاره به توانمندی ظرفیت‌های نوآور و خلاق افزود: در این راستا علاوه بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی از ۶۰ مهمان خارجی و سرمایه‌گذار در این نمایشگاه دعوت به حضور شده است.
 
 علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست تخصصی گفت: طرح ایده فن نما یک بستری را برای همرسانی و امید آفرینی ایجاد کرده است و زنجیره دستاوردها و بخش سرمایه‌گذاری می‌توانند از این بستر فن نما استفاده کنند.
 وی افزود: اجرای زیست‌بوم و ارزش‌افزوده و فضای امیدوارانه و تبدیل چرخه علم به ثروت در بستر فن نما قرار گرفته است.
 سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: با ایجاد نمایشگاه فن نما اهداف از زنجیره ایده تا بستر سرمایه‌گذاری، امید آفرینی، کارآفرینی و ارزش‌افزوده محقق خواهد شد.
 
در این نشست که به میزبانی اتاق اصفهان برگزار شد ۱۰ شرکت دانش‌بنیان فعال که سالروز تأسیس آنها در مردادماه بود ضمن ارائه کلیپی کوتاه از دستاوردهای شرکت‌ها و تعریف حوزه کاری خود، مورد تقدیر قرار گرفتند.