تاریخ : چهارشنبه 31 مرداد 1403
کد 7688

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد

اتاق اصفهان آماده همکاری همه‌جانبه با دفتر نمایندگی ACD / ارتقای جایگاه اصفهان در بزرگترین قاره جهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: گردشگری، توسعه پایدار، سرمایه‌گذاری و کشاورزی چهار محور مورد بررسی در اجلاس ACD بود؛ اتاق بازرگانی اصفهان آمادگی کامل برای برقراری ارتباط با نماینده اجلاس ACD مستقر در کویت را دارد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان؛ امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست کانون هماهنگی اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو همکاری آسیا ACD اظهار کرد: کشور ما با شرایط ویژه در مجامع بین‌المللی روبه‌رو بوده و متأسفانه محدود شده است و این در حالی است که باتوجه‌به جایگاه آسیا و وجود ۴۵ درصد جمعیت جهان در این قاره، هنوز کشور ایران نتوانسته جایگاه خود را به نحو شایسته معرفی کند.
 وی با اشاره به برگزاری «دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا  ACD» در اصفهان و افزایش ارتقاء جایگاه ایران در بین کشورهای خاورمیانه بیان داشت: انتظار داریم بیانیه اجلاس به میزبانی اتاق اصفهان در سایت ACD قرار بگیرد.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: یک سایت معرفی سرمایه‌گذاری در زمان برگزاری اجلاس در اصفهان معرفی شد که قرار شد ظرفیت‌های اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی در آن ثبت می‌شود که انتظار داریم این ظرفیت به فعالان اقتصادی سایر کشورها معرفی شود.
 وی ادامه داد: پس از برگزاری این اجلاس کشورهای آسیایی متناسب با ظرفیت خود می‌توانند محصولات و زمینه سرمایه‌گذاری خود را به اشتراک بگذارند و ما انتظار ارتقاء داریم.
 کشانی گفت: گردشگری، توسعه پایدار، سرمایه‌گذاری و کشاورزی چهار محور مورد بررسی در اجلاس ACD بود و اتاق بازرگانی اصفهان آمادگی کامل برای برقراری ارتباط با نماینده اجلاس ACD مستقر در کویت را دارد.
 وی تأکید کرد: باتوجه‌به تجربه مفید اتاق اصفهان در برگزاری این اجلاس انتظار داریم، اتاق اصفهان به‌عنوان کانون هماهنگی به سایر کشورهای عضو همکاری‌های آسیایی معرفی شود.