تاریخ : سه شنبه 4 خرداد 1395
کد 767

درخشش اصفهان در همایش شهرهای عضو جاده ابریشم

همایش شهرهای عضو جاده ابریشم (آبی و خاکی) در شهر فوجوی چین با حضور نمایندگان کشور های عضو جاده ابریشم برگزار شد.

همایش شهرهای عضو جاده ابریشم (آبی و خاکی) در شهر فوجوی چین با حضور نمایندگان کشور های عضو جاده ابریشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان استاندار فوجیان چین در آیین افتتاح این رویداد بین المللی ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان کشورها به بررسی اهمیت احیای جاده ابریشم و اهداف همایش پرداخت و برگزاری همایش شهرهای عضو جاده ابریشم را شروعی دوباره بر یک همکاری وسیع و در سطح بین المللی بین کشورهای حاضر برشمرد.

اتاق اصفهان نیز در قالب یک هیئت تجاری عالی رتبه به سرپرستی رئیس اتاق اصفهان در این همایش حضوری چشمگیر داشت. در بین نمایندگان شهر های عضو جاده ابریشم کشورمان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی تنها نمایندۀ ایران بود که در این همایش به ایراد سخن پرداخت.

سخنرانی پرشور رئیس اتاق اصفهان با مضمون معرفی توانمندیهای صنعتی، علمی و پتانسیلهای گردشگری شهر اصفهان، جایگاه این شهر را در بین دیگر شهرهای عضو جاده ابریشم برتر جلوه داد و موجب شوق و شعف مدعوین همایش شد. همچنین در پایان این همایش تفاهنامۀ همکاری همه جانبه بین اتاق اصفهان و اتاق فوجو به امضای روسای دو اتاق رسید.

شایان ذکر است هیئت اعزامی اتاق اصفهان ملاقاتی جداگانه با رئیس اتاق بازرگانی شهر فوجو آقای فان جیان مین (Fan Jian min)  داشت.

در این نشست توانمندیهای دو شهر اصفهان و فوجو مورد توجه قرار گرفت و رئیس اتاق فوجو از اعزام هئیت تجاری فوجو درآینده نزدیک  به اصفهان خبر داد.

همچنین شهرداری فوجو به افتخار حضور هیئت اصفهان، میزبان ضیافت شام نمایندگان ایران بود که در این ضیافت نمایندۀ اتاق تهران و شهرداری قزوین نیز حضور داشتند.


آلبوم تصاویر سفر چین-3-95