تاریخ : پنجشنبه 18 مرداد 1403
کد 7664

برگزاری مجمع‌عمومی مؤسسین انجمن چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان

ترکیب هیئت‌مدیره انجمن چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان مشخص شد

مجمع‌عمومی مؤسسین انجمن چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان برگزار و ترکیب هیئت‌مدیره انجمن چاپ و بسته‌بندی مشخص شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مجمع‌عمومی مؤسسین انجمن چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان برگزار شد، در این نشست ابتدا با حضور اعضا، اساس‌نامه این انجمن قرائت و سپس به تأیید اعضای این انجمن رسید.
همچنین افراد حاضر از جمله کاندیدای انتخابات هیئت‌مدیره این اتحادیه به معرفی خود و دیدگاه‌های خود راجع به مسائل و مشکلات صنعت چاپ و انتظارات از انجمن پرداختند.
در نهایت با رأی اکثریت اعضای حاضر در این انجمن انتخابات اعضای هیئت‌مدیره با ترکیب حمیدرضا کشانی، حجت جمالی، غلامعلی اشفاق، علیرضا احمدی، مجید عکاف‌زاده به‌عنوان اعضای اصلی و امیرحسین مغزیان و امیرهوشنگ زائری اصفهانی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.
همچنین کیوان کلاه‌دوزان به‌عنوان بازرس اصلی و حسین عطاری پور اصفهانی به‌عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.
رئیس جلسه در این نشست ابوالقاسم احمدی، ناظر اول حامد گیلانیان، ناظر دوم نفیسه کشانی، منشی مهدی صدیقین و نیز سید رضا صفوی مدیر واحد امور کمیسیون‌ها و تشکل‌های اقتصادی بودند.
همچنین مهدی صیافی، ناظر اتاق ایران و نیز امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جلسه انتخابات انجمن چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان حضور داشتند.
در پایان این نشست تعیین حق ورودی و حق عضویت سالیانه و درج در روزنامه کثیرالانتشار معین شد.
 
 
آلبوم تصاویر مجمع‌عمومی مؤسسین انجمن چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان