تاریخ : چهارشنبه 10 مرداد 1403
کد 7645

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد؛

صنعت فرش و معادن شهرستان نایین پتانسیل‌های خوبی در مسیر توسعه هستند

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به همراه فرماندار و امام‌جمعه نایین، اعضای شورای راهبردی دفتر منطقه‌ای نایین و جمعی از فعالان اقتصادی نایین از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی نایین بازدید کردند و از نزدیک با ظرفیت‌ها و چالش‌های صنایع مستقر در این شهرک آشنا شدند.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی به همراهی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه بازدیدهای دوره‌ای، از واحدهای تولیدی و صنعتی اعضای مستقر در شهرک صنعتی نایین بازدید کردند.
 در جریان این بازدید پس از عطرافشانی گلستان شهدا نایین از واحدهای صنعتی، تولیدی، کارگاه فرش دستباف نایین، صنایع کاشی نایین، مجموعه هلدینگ آرافن و صنایع ایجاد رزمیاران مستقر در شهرک صنعتی نایین بازدید به عمل آمد.
 امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در جریان این بازدید، اظهار کرد: آنچه که مزیت نسبی صنعت شهرستان نائین است و باید بیشتر به آن توجه کرد، صنایع معدنی این شهرستان است و معادنی که در نائین وجود دارد، پتانسیل خیلی خوبی برای بحث توسعه در شهرستان است.
 وی با اشاره به مزیت‌های این سفر، افزود: طی سفر با همراهی فرماندار ویژه نائین و سایر مسئولان این شهرستان، از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی نائین بازدید شد.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان نائین بحث صنعت، روبه‌رشد و آینده‌دار است و این شهرستان از قدیم به فرش و صنایع‌دستی و مناطق گردشگری و کویر شناخته می‌شود و پتانسیل‌های خوبی نیز دارد.
 وی ادامه داد: باید در شهرستان و استان همه دست‌به‌دست یکدیگر دهیم که بیش از این نائین توسعه یابد و به‌خصوص این توسعه باید در بحث صنعت فرش نیز رخ بدهد تا با این توسعه‌ها، مردم خوشحال‌تری در نائین داشته باشیم.
 کشانی تصریح کرد: آنچه که مزیت نسبی صنعت شهرستان نائین است و باید بیشتر به آن توجه کرد، صنایع معدنی این شهرستان است و معادنی که در نائین وجود دارد پتانسیل خیلی خوبی برای توسعه شهرستان است.
 
 
آلبوم تصاویر شهرک صنعتی نایین