تاریخ : چهارشنبه 27 تير 1403
کد 7625

نکوداشت سالروز تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان

هم‌افزایی و تعامل سازنده شرکت‌های دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی اصفهان

نکوداشت سالروز تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تیرماه با حضور سرپرست شعب بانک پارسیان، رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایندگان اتاق بارزگانی اصفهان و اعضا ۱۶ شرکت دانش‌بنیان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فرید نجات‌بخش، رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، در این مراسم با تأکید بر اینکه در گذشته در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان نهالی کاشته‌ایم و اکنون در حال رسیدگی به آن هستیم تا رشد کند، اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌ها، سه محوری که نیاز به فعالیت اساسی دارد، هم‌افزایی، توانمندسازی و افزایش تعاملات و قدرت چانه‌زنی اعضا با حاکمیت است.
 وی افزود: تاکنون به بهانه‌های مختلف در فرایندهای مختلفی شرکت کرده‌ایم و اغلب در آنها موفق بوده‌ایم، اما از سال گذشته تصمیم گرفته‌ایم که کمی بدون برنامه اعضا را دورهم جمع کنیم و از آن پس به صورت ماهیانه شرکت‌هایی که در هر ماه تأسیس شدند را نسبت به زمان تأسیسشان دورهم جمع خواهیم کرد تا تجربیاتشان را به یکدیگر منتقل بکنند و باهم آشنا بشوند و با همکاران هم‌افزایی کنند.
 رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: همچنین هرماهه در دورهمی شرکت‌های دانش‌بنیان، یک نهاد خدمت‌رسان به شرکت‌های دانش‌بنیان را دعوت می‌کنیم تا با حضورشان در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند به آنها کمک و یکسری خدماتشان را معرفی کنند. در این مراسم ما میزبان مسئولان بانک پارسیان هستیم که امیدواریم تعامل خوبی صورت بگیرد و بتوانیم از خدمات جدید آنها بهره‌مند شویم.
 وی نیز با اشاره به ویژگی‌های این انجمن، تصریح کرد: از خصوصیات انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان این است که از خوب بودن حال دیگران حالشان خوب می‌شود و آدم‌هایی در آن هستند که تنها به فکر خودشان نیستند، اعضا انجمن به بلوغی رسیده‌اند که اگر حال بقیه خوب باشد، حال آنها خوب خواهد بود.
 
آلبوم تصاویر نکوداشت سالروز تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان