تاریخ : يکشنبه 17 تير 1403
کد 7604

با حمایت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان انجام شد

برگزاری جشنواره استعدادیابی پرواز، مسیری برای کشف استعدادهای جوان شهر

اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی پرواز به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، دومین جشنواره استعدادیابی پرواز که به همت مؤسسه مردم‌نهاد رویش جوانه‌های نقش‌جهان و با حمایت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار گردید، به کار خود پایان داد.
 اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی پرواز به میزبانی اتاق بازرگانی و با حضور مژگان ایزدی، رئیس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی و پوریا استکی، مدیر سازمان مردم‌نهاد رویش جوانه‌های نقش‌جهان، نمایندگان اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد و از منتخبین این دوره تقدیر به عمل آمد.
 
 مژگان ایزدی، رئیس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی اصفهان در نشست اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی هنری گردشگری پرواز، ظهار کرد: خرسندم که چنین جشنواره‌هایی برای کشف استعداد نوجوانان ما برگزار می‌شود و اکنون این اتفاق خوب و زیبا در شهر ما افتاده است.
 وی با تشکر از عوامل اجرایی جشنواره، شرکت‌کنندگان و خانواده آنها که مشوق فرزندان خود برای رسیدن به آرزوها و علاقه‌هایشان بودند، افزود: خوشحالیم که در شرایط کنونی توجه و ارزش بیشتری به هنر می‌شود، در حال حاضر فرزندان ما به دنبال علایق خود هستند و گاهی مسیر درخشانی را طی می‌کنند.
 
 پوریا استکی، دبیر جشنواره و مدیر مؤسسه سازمان مردم‌نهاد رویش جوانه‌های نقش‌جهان، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد و توانایی نوجوانان و جوانان عزیزمان و استفاده از ظرفیت آنان در اعتلای گردشگری شهر اصفهان بود و از حضور همه منتخبین در برنامه‌های رسانه‌ای با موضوع گردشگری استقبال خواهیم کرد.
 وی افزود: ما خرسندیم که در دوره دوم جشنواره آثار فوق‌العاده‌ای در حوزه عکاسی، سفرنامه‌نویسی و پادکست از نوجوانان خوبمان دریافت کردیم و مفتخریم که استعدادها و توانایی‌های بزرگی را در وجود نوجوانان و جوانان شاهد هستیم.
 در ادامه از برندگان جشنواره تقدیر و تشکر به عمل آمد و هرکدام از شرکت‌کنندگان به طور مختصر توانایی و علایق حوزه مدنظرشان را شرح دادند.
 
آلبوم تصاویر جشنواره استعدادیابی پرواز