تاریخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395
کد 755

بیش از 23 مذاکره بین ایده پردازان جشنواره شیخ بهایی ، واحد ITPO و اعضا اتاق بازرگانی اصفهان در نشا اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت.

بیش از 23 مذاکره بین ایده پردازان راه یافته به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ، واحد ITPO ( دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری ) و اعضا علاقه مند اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در نشا اتاق بازرگانی صورت گرفت.

بیش از 23 مذاکره بین ایده پردازان راه یافته به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ، واحد ITPO ( دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری )  و اعضا علاقه مند  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در نشا اتاق بازرگانی  صورت گرفت.

قائم مقام دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان لزوم تسهیل ارتباط فعالان اقتصادی و صنعتی عضو اتاق بازرگانی با ایده ها، فناوری ها و فرصت های سرمایه گذاری نوین، اختصاص فضاهایی با عنوان نشا ( نقطه شروع ارتباط) جهت تسهیل ارتباط ایده پردازان و سرمایه گذاران را از نوآوری های ارزنده این دوره جشنواره دانست.

محمود رضا اقارب پرست استقبال فعالان اقتصادی عضو اتاق از حضور در نشا ITPO اتاق بازرگانی اصفهان را تاییدی بر این موضوع دانست و ابراز امیدواری کرد که در رویداد های مشابه آتی نیز بتوان بستر حضور مناسبی را برای حضورشان فراهم کند و این قبیل فعالیت ها را در راستای اهداف واحد توسعه سرمایه گذاری و فناوری دانست.

پویان رحیمی مسئول واحد ITPO اتاق بازرگانی ضمن تشکر و قدردانی از استقبال اعضا اتاق و فعالان اقتصادی استان از شرکت در مذاکرات صورت گرفته در نشا اتاق این موضوع را نشان دهنده بلوغ صنعتی و اقتصادی استان دانست و ابراز امیدواری کرد این مذاکرات نتایج مطلوبی را نیز در آینده در پی داشته باشند.

اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان، شهرداری اصفهان، بنیاد برکت، پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد، ارتباطات سیار همراه اول، پرشین فولاد، صنایع شیمیایی ایران، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، فولاد مبارکه، سرمایه گذاران خارجی و انجمن بین المللی مدیران ایرانی، سراوا و پالایشگاه نفت اصفهان از نشاهای حاضر در دوازدهمین جشنواره شیخ بهایی بودند.

دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي ۲۳ ارديبهشت امسال با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري جمعی از مسئولین استانی و سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در هتل عباسي اصفهان آغاز شد.

اين جشنواره با هدف ترويج و توسعه فن آفريني، خلاقيت و نوآوري، معرفي فن آفرينان بعنوان موتور حركت و توسعه اقتصاد دانش بنيان و ايجاد فضاي تعامل در ميان فعالان عرصه هاي مختلف فن آفريني ۲۵ ارديبهشت با معرفي طرح هاي كسب و كار، فن آفرينان و سرمايه گذاران برتر به كار خود پايان داد.

سرمايه گذاراني از كشورهاي كره جنوبي، عمان، فنلاند، آلمان، امريكا، مالزي، فرانسه و پاكستان در جشنواره ملي شيخ بهايي حضور داشتند كه تعدادي از اين سرمايه گذاران، ايرانيان مقيم خارج از كشور بودند.


آلبوم تصاویر جشنواره شیخ بهائی-2-95