تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1403
کد 7547

بازدید رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست؛

فعالان صنعت از حضور در نمایشگاه‌های تخصصی استقبال کنند

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تأکید بر اینکه چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی و نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، لاستیک و ماشین‌آلات، نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته، گفت: نیاز است برای برگزاری این نمایشگاه در سال آینده به‌گونه‌ای برگزار شود که صرفاً یک رویداد نمایشگاهی نباشد و صنعتی تلقی شود که همه فعالان حوزه صنعت دورهم جمع شوند.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی، در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی و نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، لاستیک و ماشین‌آلات، اظهار کرد: خوشبختانه امسال نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته و شرایط بهتر شده است؛ اما باتوجه به حجم تولیدات صنایع پلیمر و لوله و سایر محصولات صنایع پتروشیمی انتظار بیشتری از این نمایشگاه داشتم.
 او با بیان اینکه باید در جهت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی بیشتر کار می‌شد، افزود: حضور شرکت‌های خارجی باید در چنین نمایشگاهی بیشتر شود، البته در این اینجا لازم است که از ظرفیت‌های اتاق برای همکاری‌های بین‌المللی استفاده شود.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، تصریح کرد: فکر می‌کنم اغلب شرکت‌های مطرح اصفهانی در صنایع پلیمر را در این نمایشگاه نداشتیم و لازم است فعالان این حوزه از چنین نمایشگاهی بیشتر استقبال کنند. همچنین باتوجه به شرایط فعلی نیاز است از اکنون برای برگزاری نمایشگاه سال آینده هم فکری شود.
 او تصریح کرد: نمایشگاه اصفهان پلاست نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی و نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، لاستیک و ماشین‌آلات، در سال آینده باید به‌گونه‌ای برگزار شود که صرفاً یک رویداد نمایشگاهی نباشد و صنعتی تلقی شود که همه فعالان حوزه صنعت دورهم جمع شوند، همچنین باید برنامه‌ریزی شود تا در کنار نمایشگاه دوره‌های آموزشی و رویدادهای متنوع برگزار شود.
 
آلبوم تصاویر چهاردهمین نمایشگاه اصفهان پلاست