تاریخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395
کد 753

دوره آموزشی چگونگی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در عصر امروز

اولین جلسه از سلسله جلسات آموزشی با عنوان چگونگی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در عصر امروز مورخ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

اولین جلسه از سلسله جلسات آموزشی با عنوان چگونگی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در عصر امروز مورخ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

در این دوره آموزشی که از سوی معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار گردید؛ بیش از 90 نفر از فعالان اقتصادی تحت نظر مهدی ناصری مدرس دانشگاه و مشاور در حوزه های توانمند سازی و راه اندازی کسب و کار آموزش دیدند.

 زهرا اخوان نسب معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این خصوص گفت: حضور واقعی زنان در تمامی حوزه ها، در مراکز تصمیم‌گیری و مشارکت واقعی و توسعه‌گرایانه آنها سبب توانمندسازی زنان می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ارائه راهکار و برنامه ریزی برای زنان افزود: برای اینکه زنان توانمندی داشته باشیم تنها باید راهکار و برنامه‌ریزی را به آنها آموزش دهیم، لذا مشارکت زنان در کارهای گروهی، فعالیت‌های مدنی و اجتماعی می‌تواند زنان ما را توانمند سازد.

شایان ذکر است در این دوره آموزشی سر فصل های مختلفی از جمله  آشنایی با بهترین تکنیک های خلق ایده کسب و کار، آشنایی با متدولوژی های راه اندازی کسب و کار نوپا و آشنایی با روشهای رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا آموزش داده شد  که با تمرینات و فعالیتهای تجربی نیز همراه بود.


آلبوم تصاویر آموزش کسب و کار-2-95