تاریخ : پنجشنبه 17 خرداد 1403
کد 7521

مهم‌ترین چالش‌های فعالان اقتصادی در میز خدمت تعزیرات بررسی شد

نشست ماهیانه میز خدمت تعزیرات حکومتی تا پایان سال ۱۴۰۳

طبق برنامه‌ریزی‌ها، میز تعزیرات به‌صورت مستمر در هر ماه تا پایان سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود تا نقاط آسیب‌پذیر واحدهای تولیدی در حوزه تعزیرات شناسایی شود.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، میز خدمت تعزیرات حکومتی با هشت پرونده واحدهای تولیدی و اقتصادی با حضور نمایندگان آنها مورد بررسی قرار گرفت و راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه شد. همچنین پیگیری مجدانه پرونده‌ها و صدور دستورات لازم از سوی مدیرکل و معاونان اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان صادر شد. موضوعات قاچاق کالا، مابه تفاوت نرخ ارز، پلمب کالا از مهم‌ترین چالش‌های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بود.
 جلسات به منظور رفع موانع تولید استان در حوزه تعزیرات حکومتی، شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و انعکاس آن به دستگاه‌های مربوطه و طرح مباحث تعزیراتی مرتبط با نحوه قیمت‌گذاری واحدها برگزار می‌شود.
  طبق برنامه‌ریزی‌ها این جلسات به‌صورت مستمر در هر ماه تا پایان سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود تا نقاط آسیب‌پذیر واحدهای تولیدی در حوزه تعزیرات شناسایی شود.
  همچنین در صورت لزوم کارگروه‌های ویژه‌ای برای برطرف‌سازی این مشکلات تشکیل خواهد شد. این میز خدمت به دنبال راهکاری برای رفع مشکلات و موانع سر راه تولیدکنندگان برای تولید است.
 
آلبوم تصاویر میز خدمت تعزیرات حکومتی