تاریخ : پنجشنبه 17 خرداد 1403
کد 7519

دانش‌آموختگان دوره مهارتی کارشناس صادرات از گمرک امیرآباد بازدید کردند

تربیت نیروی کارشناس صادرات ویژه بنگاه‌های اقتصادی اصفهان

دانش‌آموختگان دومین دوره مهارتی کارشناس صادرات، از گمرک، بندر تجاری و منطقه آزاد امیرآباد بهشهر مازندران بازدید کردند.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، این بازدید به میزبانی مرکز توسعه سرمایه انسانی اتاق بازرگانی اصفهان و در راستای تحقق اهداف دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان و تربیت نیروی کارشناس صادرات ویژه بنگاه‌های اقتصادی اصفهان برگزار شد.
 این بازدید میدانی برای دانش‌آموختگان و دانش‌پژوهان دومین دوره مهارتی کارشناس صادرات از گمرک، بندر تجاری و منطقه آزاد امیرآباد در دستور کار قرار گرفت.
 شرکت‌کنندگان این دوره برای آشنایی بهتر و آموزش عملیاتی با فرایندهای گمرکی از نحوه ترخیص و فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بازدید کردند.
  شرکت در دوره آموزشی EPL، بازدید از ساختمان مدیریت صادرات و ترانزیت گمرک امیرآباد، توضیح و تشریح فرایند بازرسی کانتینرهای داخلی به مقاصد خارج از کشور به‌صورت عملی، بازدید از اسکله و نحوه بارگیری و تخلیه کشتی‌ها و معرفی انواع کشتی‌های باربری از جمله بخش‌های این بازدید علمی عملیاتی بود.
 همچنین در این بازدید، هیئت آموزشی اتاق بازرگانی اصفهان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیرکل بندر و منطقه آزاد امیرآباد و مدیرکل گمرک امیرآباد دیدار و گفتگو کردند.
 بندر امیرآباد یا منطقه ویژه اقتصادی بندر اَمیرآباد بندری تجاری صنعتی در شمال شهرستان بهشهر در استان مازندران است. این بندر بر اساس میزان تخلیه و بارگیری در سال ۱۴۰۱ به عنوان بزرگ‌ترین بندر شمال کشور و ششمین بندر بزرگ ایران بشمار می‌رود.
 
آلبوم تصاویر دوره مهارتی کارشناس صادرات