تاریخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395
کد 750

سهل آبادی :فشار بانك ها به توليد كنندگان به بي سابقه ترين حد خود رسيده است/ رحماني در سال هاي اخير گاهي تنها ياور ما بوده است

آيين تجليل از رضا رحماني ریيس كميسيون صنعت و معدن محلس شوراي اسلامي با حضور وزير ارتباطات و فناوري، ریيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران، استاندار در تبريز برگزار گرديد.

آيين تجليل از رضا رحماني ریيس كميسيون صنعت و معدن محلس شوراي اسلامي با حضور وزير ارتباطات و فناوري، ریيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران، استاندار و مجمع نمايندگان استان آذربايجان شرقي، روساي تعدادي از اتاق هاي بازرگاني و خانه هاي صنعت و جمع كثيري از فعالان اقتصادي در تبريز برگزار گرديد.

«سيد عبدالوهاب سهل آبادي »رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران در آيين تجليل از رضا رحماني رئيس كميسيون صنعت و معدن مجلس شوراي اسلامي گفت: وضعيتي مناسبي در حوزه كار و توليد وجود ندارد و نزديك به هفتاد درصد از واحدهاي صنعتي و توليدي در بحران و ركود به سر مي برند.

در اين شرايط فشارهاي سنگيني از سوي بانك ها ، سازمان هاي مالياتي و تامين اجتماعي به بدنه توليد وارد مي گردد و فشار بانك ها در سال ها اخير به بيشترين حد خود رسيده است.
تلاش قابل تحسين تيم مذاكره كننده و دولت تدبير و اميد باعث به وجود آمدن فضاي مناسب براي برقراري ارتباطات اقتصادي بين ايران و كشورهاي جهان شده است اما متاسفانه هنوز مقدمات لازم براي بهبود فضاي كسب وكار فراهم نيامده است

وي با اشاره به حضور و سخنراني خود در نمايشگاه صنعت هانوفر آلمان گفت: اكثر شركت هاي معتبر دنيا آماده برقراري ارتباط موثر با طرف هاي ايراني هستند اما عدم به وجود آمدن زير ساخت هاي لازم و همچنين مشكلاتي مانند فساد اقتصادي و اداري اين روند را با كندي مواجه كرده است.
رئيس اتاق بازرگاني اصفهان با اشاره به خدمات و پيگيري هاي مستمر رحماني گفت: به نمايندگي از توليد كنندگان و صنعتگران كشور از زحمات ايشان در سال هاي سخت تحريم و بعد از آن قدرداني مي كنم، وي در سال هاي اخير گاهي تنها ياور ما بوده است.


آلبوم تصاویر رئیس تبریز-2-95