تاریخ : يکشنبه 14 دي 1393
کد 75

تولید فیلم های آموزشی برای واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است

رییس کمیسیون آموزش اتاق اصفهان گفت: تولید فیلم های آموزشی برای واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون آموزش اتاق قرار گرفته است.

رییس کمیسیون آموزش اتاق اصفهان گفت: تولید فیلم های آموزشی برای واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون آموزش اتاق قرار گرفته است.

«مرتضی بیشه»در نهمین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش های کاربردی اتاق اصفهان تصریح کرد:نمایش فیلم های آموزشی در واحدهای تولیدی علاوه بر کاهش هزینه های واحدها می تواند به توانمندشدن نیروی انسانی منجر شود. 

وی تصریح کرد:در حال حاضر یک شرکت تولیدی با همکاری کمیسیون آموزش در حال تولید محتوای فیلم های آموزشی است و در این راستا موضوعات مورد نیاز بنگاههای اقتصادی جهت تدوین فیلم های آموزشی در دست مطالعه و بررسی است.  

وی با اشاره به فعالیت کمیسیون طی چهار سال گذشته گفت:پروژه چرخش مغزها ،جمع آوری پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا،برگزاری همایش های هفتگی ،پروژه عارضه یابی ،تلاش در راستای تقویت بخش تحقیق و توسعه (R&D )در واحدهای تولیدی از جمله فعالیت های این کمیسیون بوده است .

«پژمان اسماعیلی» مدیرکل آموزش و پژوهش  استانداری اصفهان در این جلسه خواستار همکاری کمیسیون آموزش اتاق با دفتر آموزش وپژوهش استانداری اصفهان شد و گفت:این همکاری می تواند به فرهنگ سازی آموزش و پژوهش در استان منجر شود.

 وی تاکید کرد:رویکرد دفتر در ابتدا آموزش محور است و تلاش می کند که با آموزش ،نیروی انسانی متخصص برای استان تربیت کند. 

«کوروش خسروی»دیگر عضو کمیسیون در این جلسه با اشاره به پروژه تولید محتوای آموزشی برای فعالان اقتصادی گفت:نخستین گام برای تولید محتوا به موضوع نحوه کار با موتور جستجوگر گوگل مربوط می شود که مراحل ساخت این فیلم آموزشی در دست اقدام است .

وی تصریح کرد:تولیدات آموزشی در قالب فیلم بنا به درخواست بنگاههای اقتصادی توزیع می شود و شرکت کنندگان در این دوره پس از موفقیت در آزمون اینترنتی گواهینامه معتبر دریافت می کنند.

 «امیر حسین بلورچیان»مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه اصفهان در این جلسه خواستار ایجاد شرکت تولید محتوای آموزش در مرکز رشد دانشگاه شد و گفت:این مرکز می تواند به تولید محتوای مورد نیاز بخش های مختلف اقتصاد استان بپردازد.

«جمشید تقسیمی»مدیر آموزش و پژوهش اتاق اصفهان در این جلسه از تصویب همایش های آموزشی در سه ماهه چهارم سال خبر داد و گفت:در طول این سه ماه تعداد 9 همایش هر هفته چهارشنبه ها برگزار می شود به موضوعاتی از قبیل تامین مالی از بازار سرمایه ،تحلیل بازارها بازاریابی وفروش می پردازد. تمام ح ق 110

آلبوم تصاویر کمیسیون آموزش