تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
کد 7460

در دیدار اعضای شورای راهبردی دفتر نایین مطرح شد

لزوم واگذاری اختیارات استانی برای کاهش بروکراسی‌های اداری

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: به دلیل واگذار نکردن اختیارات به مسئولان استانی، بسیاری از فعالان اقتصادی شهرستان‌ها باید وقت خود را در رفت‌وآمد بین اصفهان و تهران و دریافت مجوزها طی کنند.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی در دیدار اعضای شورای راهبردی دفتر بازرگانی شهرستان نایین اظهار کرد: یکی از مشکلات فعالان اصفهان، بروکراسی‌های اداری و عدم اختیارات به مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها و منافع فعالان اقتصادی است.
 وی افزود: فعالان اقتصادی شهرستان‌های اصفهان برای پیگیری موضوعات و مشکلات خود یا باید حضوری به اصفهان و یا به تهران سفر کنند که در روند پاس‌کاری مسئولان بسیاری از امور آنها به کندی پیش می‌رود.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم دفاتر بازرگانی شهرستان‌ها این مورد را مطالبه کنند تا مسئولان بالادستی اختیار کامل به مسئولان استانی دهند تا از سفرهای روزانه کاسته شود.
 وی در خصوص ساختمان دفتر اتاق بازرگانی در شهرستان نایین گفت: به‌زودی این موضوع با مدیرکل راه و شهرسازی مطرح و پیگیری می‌شود؛ اما موافقت واگذاری زمین این مکان از سوی مسئولان شهرستان مطالبه شود.
 در این نشست که با حضور اعضای شورای راهبردی دفتر بازرگانی نایین برگزار شد، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و معادن نایین و توابع آن احصاء شد.
 توجه به جایگاه و موقعیت جغرافیایی نایین و توسعه صنعت حمل‌ونقل، توجه به ساخت هتل و جذب توریست، توجه به کشت محصولات کشاورزی (پسته و خرما)، توجه به مسائل آموزشی، مشارکت در شورای گفتگو و جلسات به صورت آنلاین، تهیه شورای راهبردی از اهم مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
 
 
آلبوم تصاویر دیدار اعضای شورای راهبردی دفتر نایین