تاریخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395
کد 742

رییس اتاق بازرگانی در بازدید از شرکت سیمان سپاهان : نجات صنعت از بحران نياز به يك همت عمومي دارد/ اصلي ترين معضل صنعت سيمان كاهش تقاضاست

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نجات صنعت از بحران نياز به يك همت عمومي دارد .

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:  نجات صنعت از بحران  نياز به  يك همت عمومي دارد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی» در حاشیه بازدید از شرکت سیمان سپاهان اصفهان تصریح کرد: اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور با مشکلات متعددی روبروست  که همه بخش ها بایستی برای  حل  آن تلاش کنند و یک بخش به تنهایی نمی تواند اثرگذار باشد.

وی ضمن ابراز خرسندي از حضور در شركت سيمان سپاهان به عنوان يك واحد عظيم صنعتي ،‌ يادآور گرديد كه بيان مشكلات و گرفتاري هاي صنعت مي تواند به ارایه راهكار و فرصت بينجامد .

ریيس اتاق بازرگاني اصفهان نسبت به تشريح برخی  از مذاكرات صورت گرفته و هماهنگي هاي انجام شده در سطح كشور و شوراي عالي كار اشاره کرد و گفت:  دولت به طور مداوم در جهت تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در راستای اقتصاد مقاومتی پيگير بوده  و  ستاد  ویژه اقتصاد مقاومتی تشكيل  و پيگير حل مسايل و مشكلات صنعت است ولی حل مسایل صنعت به همت همه بخش ها نیاز دارد.

وی از مذاكرات صورت گرفته در خصوص كمك دولت به صنايع كوچك و متوسط خبر داد و گفت: طرح ها و پيشنهادهاي زيادي در جهت كمك به صنايع بزرگ نيز توسط اتاق بازرگاني اصفهان  به دولت و مجلس ارایه شده است .

ریيس اتاق بازرگاني ابراز اميدواري کرد که  مشكلات صنعت در آينده اي نزديك حل خواهد شد .

«محمد اسعدي» مديرعامل شركت سيمان سپاهان  پس از معرفي   تاريخچه ، افتخارات و توانمندي هاي  سيمان سپاهان به بيان مشكلات و شرايط سخت و پيش روي اين صنعت پرداخته و گزارشي از آمار توليد و فروش سيمان در ايران و شركت سيمان سپاهان ارایه کرد .

وی  در ادامه به مزيت ها و امكانات  شركت سيمان سپاهان از جمله داشتن سه خط توليد ، نزديك بودن به كارخانه ذوب آهن اصفهان جهت استفاده از سرباره آن شركت ، بارگيرخانه تمام اتوماتيك خط3،شبكه حمل و نقل ريلي ، كيفيت بسيار مطلوب و تنوع محصولات با استفاده از تجهيزات آزمايشگاهي مدرن  ، حفظ و نگهداشت مسايل زيست محيطي،‌داشتن شركت هاي اقماري مانند شركت حمل و نقل رهنورد و فرآورده هاي بتني ونيكان تجارت شفق سيمان سپاهان اشاره  کرد.

وي  اصلي ترين معضلات صنعت سيمان را كاهش تقاضا به سبب ركود در بخش مسكن و طرح هاي عمراني و مشكل در امرصادرات اين محصول و كاهش شديد نقدينگي در صنعت اعلام کرد.


آلبوم تصاویر سیمان سپاهان-2-95