تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1402
کد 7275

اتاق بازرگانی به دنبال هموار شدن مسیر فعالیت تولیدکنندگان استان است

برگزاری میز خدمت شرکت شهرک‌های صنعتی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی

صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی اصفهان به‌صورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی استان در میان گذاشتند و به مسائل آنها رسیدگی شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، محمدرضا برکتین، رئیس کمیسیون صنایع و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه برگزاری این جلسه عنوان کرد: اتاق بازرگانی در راستای خدمت به اعضای خود اقدام به برگزاری میزهای خدمت در راستای رفع مشکلات آنها کرده است، با توجه به درخواست‌های فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و بر اساس نیازسنجی شکل گرفته، ضرورت برگزاری میز خدمت شرکت شهرک‌های صنعتی احساس می‌شد که با برنامه‌ریزی لازم این میز برگزار شد و مورد استقبال اعضای اتاق بازرگانی نیز قرار گرفت، مسائل و مشکلات در این میز مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم در رفع موانع موجود در مسیر فعالیت صنعتگران و تولیدکنندگان مؤثر باشد.
 
 رسول سواری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نیز در حاشیه این جلسه گفت: میزهای خدمت با سازمان‌ها و نهادهای دولتی به‌منظور رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به مشکلات فعالان بخش خصوصی در راستای رفع موانع تولید و حمایت از فعالان اقتصادی اقدامی سودمند است که به همت اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود. این جلسات باعث هم‌افزایی و تعامل بیشتر بخش خصوصی و دولت می‌شود. برگزاری مستمر این جلسات و میزهای خدمت می‌تواند باعث تسریع و اصلاح فرایندهای اداری شود که امیدواریم بهبود فضای کسب‌وکار و رونق تولید ملی را در پی داشته باشد.
 وی در ادامه افزود: در میز خدمت شرکت شهرک‌های صنعتی نیز توانستیم از نزدیک با مشکلات برخی صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی سراسر استان و برخی صنعتگران و نمایندگان صنایع مختلف آشنا شویم. در این راستا دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلاتی که در حوزه اختیارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان بود، صادر شد و برخی پرونده‌ها نیز به سایر مراجع از جمله ستاد تسهیل استان ارجاع داده شد. یکی از نکات مثبت و اقدامات خوب در برگزاری این میز خدمت، احصای اطلاعات شرکت‌های متقاضی و مشکلات آنها پیش از برگزاری جلسه توسط اتاق بازرگانی اصفهان بود که در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفت تا فرصت بررسی پرونده‌ها وجود داشته باشد.
 در این میز خدمت که اصغر اخوان مقدم، رئیس کمیسیون توسعه و بهبود فضای کسب‌وکار و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و مدیران و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان حضور داشتند، ۱۲ پرونده صنایع و شرکت‌های متقاضی رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.