تاریخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
کد 727

در حاشیه دیدار نایب ریيس اتاق بازرگانی اصفهان با ریيس اتاق بازرگانی پاريس؛حضور هیات تجاری فرانسوی در اصفهان

رییس اتاق بازرگانی پاریس با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان اصفهان ، از اعزام هیات تجاری بلند پایه به این استان در آینده نزدیک خبر داد .
رییس اتاق بازرگانی پاریس با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان اصفهان ، از اعزام هیات تجاری بلند پایه به این استان در آینده نزدیک خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی  اصفهان ،فیلیپ سولیجناس «Philippe Solignac » رییس اتاق بازرگانی پاریس در این دیدار گفت: اتاق بازرگانی پاریس  جهت همكاريهاي آموزشي و همچنين اعزام هيت هاي تجاري جهت سرمايه گذاري در زمينه تولید خودرو و قطعات خودرو به صورت مشترک ، قطارهاي پر سرعت، توريسم ،صنایع نفت و گاز ، پتروشيمي و صنایع معدني  اعلام امادگی می کند.
وی اضافه کرد: این اتاق داراي  30 هزار عضو است  و  ٢3 مدرسه حرفه اي در سطح کشور فرانسه است. ١٢٣٠ نفر كادر آموزشي این مدارس را تشکیل می دهند و به بيش از ٣١٢٠٠ محصل آموزش می دهند .
وی تصریح کرد: آموزش بازرگاني بین المللی به دانشجویان جزو اولویت های اصلی این مدرسه است و گفتنی است فرانسو اولاند ریيس جمهور فعلی  فرانسه فارغ التحصيل این مدارس  است.
رئيس اتاق بازرگانی پاريس خواستار آشنايي با محصولات كشاورزي ايران بویژه استان اصفهان شد و گفت: آماده همکاری و سرمایه گذاری در  معرفی محصولات کشاورزی اصفهان  در بازار اروپا هستیم.   
«مصطفی رناسی» نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار ضمن اشاره به سابقه تجاری ایران و فرانسه بر همكاریهای  دو جانبه دو اتاق بازرگانی  تاكيد کرد و گفت: تبادل نظر در رابطه با ساختار اتاق پاريس و اتاق اصفهان می تواند شامل چگونگي ارایه خدمات   به اعضا و چكونگي عضويت در اتاق باشد.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی استان اصفهان در بخش صنعت ،خدمات و کشاورزی و گفت:پاریس می تواند به اصفهان در اعتلای صنعت گردشگری کمک کند و در این راستا آماده همکاری با فعالان اقتصادی حوزه گردشگری فرانسه هستیم.

آلبوم تصاویر دیدار اتاق پاریس-2-95