تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
کد 723

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان:الگوهای موفق تولید و کارآفرینی برای جوانان تبیین می شود

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: الگوهای موفق تولید و کارآفرینی کشور و استان برای جوانان با هدف بیان مسیر موفقیت و چالش های پیش روی کارآفرینان تبیین می شود.
معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: الگوهای موفق تولید و کارآفرینی کشور و استان برای جوانان با هدف بیان مسیر موفقیت و چالش های پیش روی کارآفرینان تبیین می شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«امیر کشانی »در ششمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در جمع اعضای این شورا تصریح کرد: جوانان امروز به الگو و مدل کارآفرینی نیاز دارنند تا انگیزه بیشتری برای فعالیت در این حوزه را پیدا کنند.
وی ایجاد امید در نزد جوانان برای فعالیت اقتصادی را لازم و ضروری دانست و گفت:برای ایجاد انگیزه بخش خصوصی و دولتی با همکاری یکدیگر می توانند فعالیت های موثری در این راستا انجام دهند.
کشانی از برگزاری رویداد های کارآفرینی مانند استارت آپ ویکند(Start  up weekend) برای جوانان خبر داد و گفت: معاونت جوانان اتاق در  نظر دارد با برگزاری پاتوق های ویژه جوانان و همچنین گردهمایی فصلی به دنبال ایجاد شور و نشاط کارآفرینی در نزد جوانان استان اصفهان است.   
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رویداد «در مسیر موفقیت»با هدف معرفی کارآفرینان موفق و پیش کسوت اشاره کرد و گفت: این رویداد می تواند نقش موثری در انتقال تجربه ی کارآفرینان به جوانان داشته باشد .
«سید رضا صفوی»دبیر کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به حضور جوانان در کمیسیون های  11 گانه اتاق گفت:بر اساس آیین نامه داخلی  اتاق 30 درصد کرسی های کمیسیون ها به جوانان و بانوان اختصاص دارد .
وی افزود:در هر کمیسیون 5 جوان عضو اتاق می تواند عضویت داشته باشند و با حضور در کمیسیون ها مسایل مشکلات خود و سایر فعالان اقتصادی را  مطرح کنند.
 «سعید بزرگی»عضو شورای عالی جوانان در این جلسه خواستار  استفاده از ظرفیت های موجود برای ترغیب  جوانان جهت حضور  در عرصه اقتصادی شد و گفت:فارغ التحصیلان دانشگاه به عنوان ظرفیت بالقوه می توانند در عرصه اقتصادی کشور نقش آفرین باشند.

آلبوم تصاویر معاونت جوانان-2-95