تاریخ : چهارشنبه 4 بهمن 1402
کد 7223

رؤسای دو کمیته شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب شدند

تلاش برای شبکه‌سازی بانوان فعال در سطح کشور

رئیس و نایب‌رئیس کمیته «شهرستان و استان» و کمیته «تعاون و همیاری» شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان توسط اعضای این شورا انتخاب شدند.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مژگان ایزدی، رئیس شورای‌عالی بانوان و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مهم‌ترین هدفی که این شورا دنبال می‌کند، شناسایی بانوان فعال است. در همین راستا دو کمیته پژوهش و توان‌افزایی در شورا راه‌اندازی شد و تلاش داریم با شناسایی بانوان مستعد و فعال اقتصادی از آنان تجلیل و به سایر فعالان اقتصادی معرفی کنیم.

 مرجان انشائیه، نایب‌رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان نیز اظهار داشت: شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر و توان‌افزایی بانوان از اهداف اصلی شورای‌عالی بانوان است. در همین راستا کمیته شهرستان‌ها و استان‌ها را تشکیل داده‌ایم تا با اتاق‌های سایر نقاط کشور ارتباط بیشتری برقرار کنیم و از برنامه‌ها و تجارب آنها بهره‌مند شویم. در کمیته تعاون و همیاری نیز تلاش خواهیم کرد بانوان فعالی که عضو اتاق نیستند را دعوت به همکاری و مشارکت کنیم و در راستای پیشبرد اهداف شورای‌عالی بانوان از توان و استعداد آنها در زمینه‌هایی همچون آموزش و انتقال کاربردی تجربه استفاده کنیم.
 در پایان این جلسه انتخابات رئیس و نایب‌رئیس کمیته شهرستان‌ها و استان‌ها و کمیته تعاون و همیاری برگزار شد و الهه ایوبی به‌عنوان رئیس و فرشته نوروزی به‌عنوان نایب‌رئیس کمیته شهرستان و استان و مهرو سادات میرمحمدی به‌عنوان رئیس و منیر سادات طباطبایی به‌عنوان نایب‌رئیس کمیته تعاون و همیاری انتخاب شدند.
 
آلبوم تصاویر شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان