تاریخ : چهارشنبه 4 بهمن 1402
کد 7221

اعضای هیئت مؤسس شرکت توسعه زیرساخت گردشگری اصفهان مشخص شدند

راه‌اندازی خط پروازی مستقیم اصفهان نیازمند اقدام فوری

با حضور اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، فعالان حوزه گردشگری، نمایندگان آژانس‌های مسافرتی و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی اصفهان، اعضای هیئت مؤسس شرکت توسعه زیرساخت گردشگری اصفهان مشخص شدند.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، علی صفرنورالله، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای راه‌اندازی خط‌هوایی اختصاصی اصفهان در ابتدا نیاز است که هیئت مؤسس شرکت توسعه زیرساخت گردشگری اصفهان تشکیل شود. هیئت اجرایی نیز کارهای ابتدایی ثبت و راه‌اندازی شرکت را پیگیری می‌کنند. پس از ثبت شرکت می‌توان برای افزایش سرمایه و واگذاری سهام اقدام کرد و از سایر سرمایه‌گذاران دعوت کنیم که در این شرکت سرمایه‌گذاری کنند.
 
 مژگان ایزدی، رئیس کمیسیون گردشگری و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز اظهار داشت: هم اکنون نزدیک به ۲۰ سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شرکت توسعه زیرساخت گردشگری اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند و این در حالی است که هنوز هیچ اعلام عمومی و تبلیغاتی در این زمینه انجام نشده است. اتاق بازرگانی اصفهان نیز با موافقت اتاق ایران قرار است جزو سهام‌داران این شرکت باشد. در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل اصفهان کمبود پرواز است و با راه‌اندازی این شرکت در نخستین گام برای خرید یا اجاره یک هواپیما به‌صورت اختصاصی برای اصفهان اقدام خواهد شد. بر اساس پیگیری‌های انجام شده به‌رغم تحریم‌ها امکان تهیه هواپیما برای اصفهان از خارج کشور وجود دارد.
 
امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز تصریح کرد: هدف اصلی این شرکت خریداری هواپیما است و پس از خریداری می‌توان با یکی از شرکت‌های هوایی همکاری و مشارکت کرد به‌گونه‌ای که این هواپیما با مجوز ایرلاین ولی با برنامه‌ریزی آژانس‌های اصفهان و متناسب با نیازهای شهر فعالیت می‌کند.
 
 محمدجعفر فوده، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز بیان داشت: در حال حاضر اولویت اصلی با راه‌اندازی شرکت توسعه زیرساخت گردشگری اصفهان در سریع‌ترین زمان ممکن حتی با سرمایه کم است. اگر صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ اصفهان در این شرکت مشارکت داشته باشند و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند سایر سرمایه‌گذاران نیز تشویق به خرید سهام می‌شوند.
 
آلبوم تصاویر اعضای هیئت مؤسس شرکت توسعه زیرساخت گردشگری اصفهان