تاریخ : چهارشنبه 20 دي 1402
کد 7165

برگزاری شورای راهبردی نمایندگان اتاق در هیات‌های تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی

چهارمین جلسه شورای راهبردی نمایندگان اتاق در هیات‌های تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی با انتخاب، تعیین و جایگزینی تعدادی از نمایندگان اتاق در هیات‌های مذکور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، این جلسات که بر اساس آئین‌نامه انتخاب و نظارت بر عملکرد نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی و مصوب هیات رئیسه برگزار می‌شود، وظیفه نظارت بر عملکرد نمایندگان اتاق در هیات‌های مذکور و همچنین انتخاب یا جابه‌جایی و جایگزینی نمایندگان اتاق را بر عهده دارد.
در جلسه مذکور که با حضور اصغر اخوان مقدم رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار؛ مصطفی رناسی عضو شورای راهبردی و فعال اقتصادی؛ حمیدرضا امیدان دبیرکل اتاق؛ مهدی سهل آبادی معاون اجرایی دبیرکل؛ حسینعلی صالحی مشاور تأمین اجتماعی برگزار شد مقرر گردید نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری نشست تخصصی نمایندگان اتاق در هیات‌های مذکور با قضات دادگستری اقدام شود. همچنین در این جلسه حکم محسن کی‌منش، نماینده اتاق در هیات تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی تمدید و علیرضا بورانی به عنوان نماینده علی‌البدل اتاق در شعبه (7)، زینب جمشیدی به عنوان نماینده اتاق در شعبه (5) و مریم ریاحی به عنوان نماینده اتاق بازرگانی اصفهان در شعبه (3) انتخاب شدند.