تاریخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395
کد 716

وزیر اقتصاد و توسعه آفریقای جنوبی: همکاری های اقتصادی در زمینه معادن و محصولات نیمه تمام صنعتی آفریقای جنوبی با اصفهان

وزیر اقتصاد و توسعه آفریقای جنوبی از آمادگی این کشور جهت همکاری های اقتصادی در زمینه معادن و محصولات نیمه تمام صنعتی با اصفهان خبر داد .
وزیر اقتصاد و توسعه آفریقای جنوبی از آمادگی این کشور جهت  همکاری های اقتصادی در زمینه معادن و محصولات نیمه تمام صنعتی با اصفهان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان«ابراهیم پاتل»در دیدار با قاسم علی جباری  عضو هیات رییسه و علی نادری  مشاور عالی اتاق بازرگانی در حاشیه سفر رییس جمهور آفریقای جنوبی به اصفهان گفت:آفریقای جنوبی و ایران می توانند همکاری نزدیک اقتصادی را در بخش های مختلف از جمله گردشگری داشته باشند.
وی ضمن دعوت از اتاق بازرگانی اصفهان با هدف اعزام هیات تجاری بلند پایه اقتصادی به ژوهانسبورگ گفت:معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در قالب تبادل هیات های تجاری انجام می گیرد و در این راستا آماده میزبانی از هیات تجاری استان اصفهان هستیم .
وی با اشاره با تولیدات صنعتی ایران به ویژه در بخش معادن و صنایع گفت: آفریقای جنوبی به محصولات معدنی و صنعتی استان اصفهان از جمله سنگ های کوپ ،گنداله آهن و غیره نیاز دارد.
پاتل تاکید کرد:این کشور در تکنولوژی  طلا و الماس پیشرفت های قابل توجهی داشته که می توان زمینه همکاری مشترک با شرکت های ایرانی قرار گیرد.
«قاسم جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان با اشاره  به  فرصت های   سرمایه گذاری استان اصفهان  در بخش های مختلف گفت:بخش گردشگری اصفهان زمینه مناسبی برای توسعه همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری اصفهان و آفریقای جنوبی است.
«علی نادری» مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهنا در این دیدار خواستار توسعه روابط اقتصادی اصفهان و آفریقای جنوبی شد و گفت:استان اصفهان با 9500 واحد صنعتی و معدنی می تواند پل ارتباطی بین ایران و آفریقای جنوبی باشد.   
«جاکوب زاما» رییس جمهور آفریقای جنوبی  و هیات همراه، سفری یک روزه به اصفهان  داشت و از آثار تاریخی این شهر دیدن کرد.

آلبوم تصاویر افریقا جنوبی-2-95