تاریخ : پنجشنبه 14 دي 1402
کد 7146

هجدهمین جلسه هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی برگزار شد

برنامه‌ریزی برای حضور فعالان اقتصادی اصفهان در نمایشگاه‌های بین‌المللی

هجدهمین جلسه هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در محل حوزه ریاست اتاق با حضور امیر کشانی، رئیس اتاق؛ محمدجعفر فوده، نایب‌رئیس دوم؛ علی صفرنورالله، خزانه‌دار و احمد خوروش، منشی هیئت‌رئیسه برگزار شد. در این جلسه موضوعات دستور جلسه توسط حضار در جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و برخی موارد به تصویب رسید.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، در این جلسه با پیشنهاد کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی مبنی بر تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی (CVC) در راستای حمایت از بخش خصوصی موافقت شد.
 با درخواست کمیسیون صنایع غذایی مقرر شد هیئتی از فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی به نمایشگاه گالفورد اعزام شوند. همچنین با درخواست کمیسیون صنعت برای بازدید هیئت فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی از نمایشگاه هانوفر موافقت شد.
در ادامه با درخواست کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات برای بازدید از منطقه ویژه چابهار موافقت شد و مقرر گردید اطلاع‌رسانی به عموم اعضا انجام شود و نتایج بازدید جهت بهره‌مندی فعالان اقتصادی اطلاع‌رسانی گردد.
 پیشنهاد افزایش تعداد اعضای شورای دفتر نجف‌آباد منوط به ارائه درخواست کتبی اکثریت اعضای اتاق (دارای کارت بازرگانی معتبر) در شهرستان نجف‌آباد در دی‌ماه شد. همچنین مقرر شد انتخابات دفتر نمایندگی این شهرستان در روز ۲۷ دی‌ماه برگزار شود.
 در نهایت نیز با برگزاری نشست نمایندگان رابط اتاق‌های بازرگانی استان‌ها، با کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل موافقت شد.